søndag 16. mars 2014

Soverom 2, jenterommet del 2.


Datteren min sitt rom. Hun er en fantastisk flott jente på alle måter. Hun er populær og smart og en av de flinkeste i klassen :)
Hun spiller handball, men mest av alt liker hun dans og drama.
Allerede som ett åring søkte hun rampelyset under sammenkomster og sprang opp på den første og største scenen hun kunne finne.

Hun er fargerik og hun er spesiell!! Og jeg krangler utrolig mye med henne.... kanskje fordi hun er mest lik meg av mine barn....og jeg elsker henne.
Vi er begge utrolige sårbare, samtidig som vi gir uttrykk for det motsatte :)


Ei så tøff jente trenger et kult soverom, som står i stil. Med en gang jeg så denne tapeten tenkte jeg på henne. PANG!! Masse farger, masse energi, masse going on, men allikevel feminin og tander :)

Farger så sterke som fyrverkeri og farger så tander som den lyseste sommernatten....... en tapet man ikke blir klok på, bortsett fra at den KREVER å bli sett!

Tapeten er fra Eijjfinger Bindi Collection og fåes kjøpt på FARGERIKE STJØRDAL Maleservice  se HER eller andre som fører Eijjfinger

Vindusveggen og kneveggen får denne tapeten, de to andre veggene blir malt i lys syrin som er en hvitfarge med svakt rosa skinn. Det er den 8 fargen til venstre helt øverst på fargekartet under.
Helt klart missvisende.
Bildet over er malt syrin, lys syrin er hakket lysere :)
Som farger alltid er på nett/fargekart.

Fargen passer veldig bra til tapeten.



For å forhindre at rommet ikke skal virke for jentete, skal vi ha lamper, bord og hyller i knall grønn og  petroleums farger.
Med andre ord ta igjen fargene i tapeten....

Hun ønsker seg sovesofa som seng, da denne fra IKEA. Denne rosa fargen sklir rett inn :)


Veggene blir matte, mens listverk, vinduskarm, dør og gulv blir helblanke. Irina elsker bengalack 90 glans.
Alle rommene og gangen vil få slike gulv ( som allerede lå under linoleum )
Ved å ha samme type gulv, glans og farge får etasjen mer flyt å ser visuelt større ut.



Håper dere får en fin søndag og en fiiiiin uke.

Lurer dere på noe send en mail på allofirina@gmail.com eller en PM på facebook. Får ikke med meg alltid kommentarene og kan ikke poste dem :)


Minner dere på om at det hadde vært koslig om dere hadde meldt dere på dette HER

Klem

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online