torsdag 13. mars 2014

Fargevalg og tapet på soverom 3



Heisann
En ting må jeg si dere, at det er mye enklere å hjelpe andre og ha dette som jobb, enn å skal bestemme hvordan man skal ha det i sitt eget hjem.
Kanskje fordi jeg ønsker å skille meg ut, interiør er et statment/installasjon, men jeg må også balansere at det skal være et brukshjem.


På gutterommet er det G som skal holde hus. Han blir 12 år i juli. Han liker å spille fotball, spille på data/playstation og liker å være sammen med guttaboys. Han er en gutt som liker å bli skitten, klatre i trær ol. Så litt maskulint er bra.


Resten av veggene får den herlige gråfargen 7500. Elsker den gråfargen :) jeg malte en vegg i huset mitt 2011 med den, har den også på låven og har fått kunder til å bruke den.
HER kan dere se veggen i gammelhuset vårt i den fargen.


Jeg liker ikke å bruke ton i ton farger. Det blir for dallete, feminin og for "perfeket" slik at interiøret ikke ser perfekt ut.
Det er interiørverdens"luremus"Se, vi har brukt masse tid på fargevalget vårt, og så er det det enkleste man kan gjøre for å safe.Selfølgelig så kan vi gjøre det av og til og på noen rom.
Alle kan bruke ton i ton farge. Det som er vanskelig er å gutse og få fargene til å passe sammen.
Derfor elsker jeg eklektisk interiør :)
Neste gang du har lurer på om du skal velge ton i ton..... IKKE GJØR DET!! Få malebutikken til å hjelpe deg. Og da mener jeg ikke OBS, for de kan ikke.

En furuseng skal få en knall gul farge. Og et gammelt lintøyskap skal få en oransjrød farge. Tror FARGERIKE har en som heter Poppy.


Det er fint å bruke forskjellige glansgrad slik at rommet for dybde.( Kommer et innlegg om det )


Phototapet Blue grafitti som dere kan se HER. Jeg kjøper dog all tapet ol på Maleservice/Fargerike Stjørdal se HER.
Jeg får alltid god hjelp og kundebehandling og det er VIKTIG selv for meg som kanskje vet litt mer om farger osv

Tapeten skal vi ha i kneveggen som er 1,5 meter høy og ca 3,5 meter høy. De rosa skapene er revet ut og vi har tatt litt av rommet til jenta.



Vindusvegg og to andre vegger blir i fargen 7500.
Tenkte å bruke litt bølgeblikk plater, lecasteinar osv. Har iallfall ideene klare :)


På søndag har vi hatt åpent i to år på låven.  Minus 20 på alle varer ( ikke det som allerede er på tilbud )
VELKOMMEN

Hva syns dere? ( får til å lese kommentarene, men ikke legge dem ut )

Følg med i morgen på enda ett oppussingsinnlegg :)

PS. Fargene er dessverre litt misvisende

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online