søndag 27. mai 2012

Vintage klær, finner du her....


De damene som kom riktig så antrukket til låven visste ikke at jeg hadde butikk her, ja de visste ikke at det gikk an å kjøpe vintage sko og klær her på Stjørdal heller.... det visste ikke jeg heller. Så jeg ble like overasket over den fiiiine kjolen som bare hang der.


Faktisk ble jeg så overasket selv, at jeg fikk dem til prøve bare slik at dere skjønner  at om dere ønsker å være alene om et par sko eller en kjole til den store festen så kan det hende dere finne noe her. Interiør og mote går hånd i hånd. Jeg liker gjenstander som forteller en eller flere historier. Om det er møbler, sko eller klær... ?? Spiller ikke noe roller.


Denne lyseblåe kjolen er bare superfin. Skule ønske jeg ikke hadde spist de kakestykkene i forrige innlegg.... men siden jeg har det, så kan jeg vil ha på meg den lilla under her. Den har vi i flere str, den lilla er ikke vintage da.
Kr 500

En venninne hadde en butikk og la den ned. Hun hadde en del klær igjen og av en eller annen grunn har de havnet i en av mine kofferter. Så jeg legger ut denne kjolen som jeg har flere av. Jeg så også en del andre kjoler og skjørt. Og jeg selger disse for henne. Noe hun ikke vet, før hun leser dette. Da skal du vite H at jeg selger dem en smule suuuuperbillig siden jeg trenger koffertene mine selv. Helt nye, førpris 800, nå 150 kr. Ikke få pepsi maxen i vranga. Enten det, eller kom å hent dem:)


Spicy Vanila er merket og denne kjolen har jeg på meg i dag ( tror jeg ) Kr 150


Denne vintagekjolen er bare sååååå nydelig. Superelegant, chic og garantert ingen som har den samme kjolen. Det var nå meg og disse x antall kakestykkene da.....
Denne koster 600


Se på de fantastiske detaljene, og ikke på rotet bak. Holdt på å gjøre om da disse jentene kom inn.
Sporty som denne jenta var prøvde hun det jeg ba henne om. De var gjester på en konfirmasjon som ble holdt her på Ersgard. Du kan nemlig velge å ha dåp, bryllup, konfirmasjoner ol  her på denne vakre gården. Kommer flere bilder slik at dere kan se senere.



Det folk som virkelig har peiling med klær kan se. Er at denne kjolen bare blir så lekker med rett belte, smykke, sko ol. Kr 400 Jeg er ganske ok med klær, men mangler det lille ekstra... det som virkelig gjør oss til "proffer" Jeg håper og tror jeg har det angående interiør.
Det jeg ser og vet er at jeg liker gamle ting... vintage... what ever.... hit me with a history and i am in !


Har flere kjoler og drakter, sko har jeg også... solgte noen kuuule på en konfirmasjon for 2 uker siden.

  Så som sagt er du ut etter det lille ekstra om det gjelder interiør, klær eller sko. Da er det å ta seg en tur til All of Irina butikken på Ersgard, Stjørdal, Trøndelag, Norge,Tellus, Melkeveien

Vi hat åpent lørdager og søndager kl 12-15.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online