torsdag 10. mai 2012

Flere bilder fra New York


Litt flere bilder fra fantastiske New York ! Vi lå på to forskjellig strøk i New York. Trendy Soho og ved siden av Empire State og Chrysler og Time S. Jeg likte meg best der... midt i smørøyet. Selv om Soho var fantastisk også.


I NYC går hodet 360 grader rundt... så mye å se både oppe i luften og nede på bakken. På det siste hotellet var det denne båkgården. I love... den kunne blitt veldig fin med planter, krukker eller hva man bruker i hager. Jeg har ikke grønne fingrer.... kan ikke ha det når man er livredd krypdyr.


Elsker disse trappene som forbryterne i Special Victim Unite springer ned. Jeg håpet å få se noen a skuespillerne i favorittserie og jeg så skuespillere overalt... eeehh eller kanskje ikke... det er bare det at jeg trodde det, mente Lina.



Se opp i lufta når du er der. Jeg tenkte på flere av mine bloggvenner som  er flinke til å ta bilder. Hadde vært morsomt å se hva de hadde fått til.


Betongvegger er inn ikke sant ?


Og så vokser det et enslig tre i bakgården.  Koselig og komisk på samme gang...  Men det er NYC :)


Neste innlegget satse jeg på å vise dere en TRULY UGLY LAMP..... så derfor elsker jeg den. Ha en fiiiiiin kveld. Og tuuusen takk for at du er innom :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online