torsdag 24. mai 2012

Ok, så er jeg en stooooor bitch !!


Da jeg var i USA kjøper jeg disse på Time square. Jeg kjente meg igjen ...tjooohooo. Jeg er som regel veldig snill, men som mange andre kan jeg være en bitch. Det er mange av oss bitcher. Nå er det slik at mange kvinner har blitt oppfattet som det, men det er som oftest sterke kvinner som har oppnådd noe.







Alle skiltene over her er laget  slik at de skal se gamle ut, med "rust" og hele pakken. Jeg tok kun med meg 8 stk en av hver. Den øverste har jeg tatt med meg hjem og jeg har festet den til ett kjøkkenskap. Det er KUN fordi utseendemessig er hun lik meg. Vi har faktisk likense  øyenbryn. Disse skiltene er 31 x 40. Og de er såååååå RÅÅÅÅÅÅ. De koster 250 kr




De to siste er småskilter. ( Har ikke mulighet til å måle, men kanskje 15 X 20 cm. Så de er ikke så små de heller. Og disse kan festes til alt som er magnetisk. Hadde en direktør innom i dag og hunk kjøpte seg et som hun skulle ha på pulten sin
Disse koster kr 65


Jeg kan ikke linke som før, men må vel spørre noen som kan det.Blogger forandrer seg hele tiden.

http://www.allofirina.com/search/label/all%20of%20irina%20butikk

Jeg har såååå mange prosjekter, ting som må males og ting som må gjøres, men trenger den siste puffet.

Så i helga skal jeg ha 20 % avslag på møbler og 10 % avslag på småvarer. Kun mine varer, ikke det som er på kommisjon  hos oss  


Dere er så hjertelig velkommen lørdag eller søndag ( gjerne begge dagene ) kl 12-15

Jeg servere kaffe og kake. Kom innom så skal vi koooooose oss.

Vi holder til på fantastiske vakre Ersgard :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online