fredag 25. mai 2012

Frame me now !


Disse rammene ble kjøpt i USA. De er tykke og snirklete. Akkurat slik jeg liker dem. De er rååå.
Jeg har en svart og to rosa. Har ikke målene her akkurat nå. De rosa koster 200 og den svarte 180 siden den er litt mindre.

Det er vanskelig  å se eksakt rosafargen. But trust me...they are very nice :) Så er det de små i gull, De er gamle og ble kjøpt på et flea marked i Brooklyn, NY. De er kjempesøte og koster 300 kr for begge.



Vi har åpent LØRDAG OG SØNDAG kl 12- 15. Vi skal ha minus 20 % på alle møbler og 10 % av mine varer. (Ikke det jeg har på kommisjon)

Må få ut, så jeg får motivasjon til begynne med nye !
Jeg gleder meg til å stå i butikken. Lenge siden sist jeg gjorde det. Har ikke hatt tid, så det har vært andre snille hjelpere der, men er tilbake nå !! Jeg serverer brownies og kaffe .
Velkommen innom for en hyggelig prat og eventuelt shopping.Begge deler liker jeg :)


Andre varer kan dere se på høyre siden av bloggen min trykk på bildet under overskrift butikken. Blir også veldig glad om du liker vår fb side.

Vi har alle slags rammer i butikken, gamle, nye, store og små. Og selfølgelig i mange slags farger !

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online