tirsdag 29. mai 2012

Høgarnes krukker og skål mm


Heisann :) Har fått noen spørsmål om priser og høyde og jeg må bare flaut innrømme at jeg har mistet de mailene. Så derfor her. Jeg har en stor krukke den tar jeg 550 for. En mellomstor, men den er det "sprekk" i den tar jeg 250 kr... ville kanskje tatt 350/400 om den hadde vært ok. Og den lille tar jeg 150 for. Jeg kan sjekke høyde i morgen.


Hmmm jeg er dårlig med å huske prisene her ser jeg. Det gamle brettet jenta med hund er fra 40 / 50 årene. Det er kjempeflott, nesten som nytt. Tror det er 250 kr.


Porsgrunn "kaserolle i keramikk" kr 600


Gamle og nye apotekerflasker. Og den gamle brune melkista er det 350 kr for. Hadde/ har en blå en som er pakket inn, men finner ikke hvem som skulle ha den. Så har den enda. Ser du som spurte om den, dette innlegg så send meg en mail.


Denne Høgernes skåla er gedigen... her kan man ha en del poteter og løk...eller kilosvis med epler.

Har ett bedre system med mailen nå så ikke ting skal forsvinne. Det som er viktig er at dere sender spørsmål og bestillinger på allofirina@gmail.com.

Ha en fiiiiiin kveld.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online