tirsdag 24. april 2012

Litt om mye...



Heisann :) Nå har wow beina kommet. Så skal du ha ett sett og sendt meg mail men ikke fått svar ? Eller har du tenkt på det, men ikke gjort noe med det ? Vel nå er det bare å sende meg en bestilling på allofirina@gmail.com eller 47 65 51 31 å send meg din bestilling i dag. Jeg drar til New York på torsdagsmorgen og det går i hundre rundt meg nå.... hadde på følelsen at jeg fikk ett hjerteanfall i går .... pga stress. Kundekvelden ble kjempebra.! Takk til alle som kom og handlet.

Er det andre ting dere har spurt meg om ? Priser, om jeg sender ol ? Så værsåsnill å send meg en mail til. Jeg har enda en dag igjen i morgen... selv har jeg ikke begynt å pakke eller tenke på det. Har sikkert 12 vaskemaskiner med klær som bør vaskes....

Håper dere alle får en fiiiin uke :))
Stoooor klem


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Irina!

Jeg lurte bare på hvor du har kjøpt den hvite blomsterurna du har på kommoden på soverommet?

Håper på svar for har lett så lenge etter nettopp en slik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online