søndag 22. april 2012

Gamle potetkasser og andre gamle "skatter"




Heisann & Hoppsann


I morgen er det kundekveld og jeg gleder meg masse :) Vi har fått inn masse, masse fine varer. Allt mulig og så har jeg noen få kart igjen :)


I tillegg så har vi fått inn to nye kjempeflinke damer som selger på kommisjon. byBerit lager kjempekule smykker. Hun kommer i morgen med ett lite utvalg og de skal vi selge her fra nå av. Du kan se noen av smykkene HER.


Lotte lager de fiiiineste shabby chic produktene. Puter, poser, møbler pluss MYE MER. Hun kommer også i morgen :)


Så kommer Linda og noen av jentene fra Frøken Wickstrøm. De skal demonstrere muffinsjern . Hun har også med seg fine Becksøndergaard skjerf som du kan få kjøpe.


Alle bildene er ustylet og tatt med iphone, men dere ser sånn ca...

Dere får 10 prosent om dere handler opp til 600 kr. Om dere handler for mer enn 600 kr så får dere 20 % og om dere handler for over 1100 kr kan dere vinne ett kart eller ett gavekort for 500 kr som dere kan bruke neste gang dere handler :) DETTE GJELDER MINE VARER OG IKKE DET JEG SELGER PÅ KOMMISJON.

Vi serverer  hjemmelagde nybakte kanelboller, cupcake, snacks, kaffe/vin/ brus


HÅPER DU VIL KOMME !! VELKOMMEN !


HER ER VEIBESKRIVELSE :)

http://www.allofirina.com/2012/03/butikken-og-veibeskrivelse.html

5 kommentarer:

Turid sa...

Så mye fint, Irina! Hva koster potetkassene dine?

tinemor sa...

Skal DU selge Shabby chic....?
Trodde ikke du likte det jeg ;-)
Skjønner de er full fart hos deg om dagen. Lykke til med kundekveld
Klem

Lindas hus sa...

Til lykke med butikk og kundekveld:)

Anonym sa...

hei,hva koster geviret på bildet?

Frøken Lauten sa...

Finfin bruktbutikk du har Irina! :) Mange fine skatter ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online