tirsdag 3. april 2012

Anngående give away og mer info om den og WoW bord..


Heisann & Hoppsann




Lurer på om det er noen som leser bloggen min i påsken ?? Kanskje ingen pc på "påskefjellet". Jeg skriver allikevel. Dere husker give awayen min. Fantastisk fiiiiin premie syns jeg selv. jeg trekker to vinnere. De som vinner kan velge hvilken bein de ønsker. Les mer HER. Og har dere ikke meldt dere på så er det fremdeles noen timer igjen. I morgen 4 april trekker jeg en vinner. Kan være tidlig på dagen eller sent på kvelden. Jeg vet ikke enda. Jeg er nemlig i Østersund noen dager. Jeg elsker den byen, og jeg drar heller dit enn Barcelona, Tallin, Paris...JA JEG ER SUUUPER RAR. Jeg tror kanskje jeg har hvert en svensk tjei. I Østersund skal jeg bringe med meg to skap og ett bord hjem....ja og sikkert masse annet rart. Det er min bursdagsgave til meg selv siden jeg fyller 39 år 4 april. Vel, Demolitionamnnens gave til meg også. Så ta turen innom på påskeaften kl 10- 13.


Jeg elsker disse beinene. Og som dere vet så selger jeg et begrenset antall. Så nå kan du lage deg en møbel ingen andre har ! Har bare noen igjen, tre stykk.Så om du ønsker deg disse så MÅ du sende meg en mail snart. Innen 10 april !! Og til dere som har sendt meg mail så send meg en gang til !! Bare så det ikke blir noe tull ( siden det er begrenset antall og kun 3 igjen så må jeg føre dere som har sagt at dere skal ha i en egen liste. SEND MAIL PÅ allofirina@gmail.com og tema MÅ være WOW BEIN. Dere vil alle svar innen 10.Og har dere ikke det, så send meg en mail å etterlys. Ha en fin dag da folkens :)

6 kommentarer:

Merete N sa...

Da heiv eg meg med i give away'en din på Wow-bein,i siste liten :)
Du må kose deg i Østersund, og ha en fin påske :)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye med morgen dagen!
Råkule bein! Ha en fin tur!
klem Hege

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Det er noen riktige Wow bein dette, hadde värt bedre med hva som helst enn disse tragiske Ikeabordene jeg har idag!
Jeg må snart finne på noe annet... begynner få angst når jeg ser de små bordene!
Ja, det beror på att de er så skabbete som jeg får angst, og de passer liksom ikke inn i det hele tatt med resten av möblene. Dessverre, å male er ikke å tenke på da det er sånn melamin dritt som sitter på de... Unnskyld ordbruken!
Nehei nå skal jeg ikke klage igjen på de stakkars bordene de har jo ikke gjort noe mot noen..!
Ha en fin kvell og god påske!

Black Feathers sa...

Jeg er med på Giveawaywn din vet du, "Krysser fingrene og tærne masse" ;)

Ønsker deg og dine en flott påske ;)
Klem ;)

sisselastrid sa...

Er allereie med på give-away, men vil berre ønske deg god tur, god påske og super bursdag i mårgå :)

Klem

Unknown sa...

Feliz cumpleaños mi amiga de <3

Un abrazo
Vicky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online