torsdag 19. april 2012

KUNDEKVELD hos All of Irina !


Heisann & Hoppsann :))


Tenk dere at neste torsdag er jeg i New York :) det blir vilt !! Fra torsdag til søndag er det New York, Soho. Fra søndag til onsdag er det Washington DC og fra onsdag til lørdag er det atter New York. Heldige heldige meg. Tenk dere at jeg får denne turen av min bestevenninne :)) Hun er den beste ever !! Glad i Linami :)

MEN før det er det full rulle folkens... som DM sa, det er bra det er en lang flytur så du får sove og hvile deg. Jeg må ha en opprydning på butikken min, sette inn nye varer, flytte om og VASK. Så i morgen befinner jeg meg der fra kl 1500 og utover en stund, med malingsklærne mine. Har jeg noen venner som vil hjelpe til så ta dere en tur ;)
Er det andre som har lyst til å se eller og handle så velkommen dere også om det er ok å se en joggekledd Irina.

Vi har ellers åpent LØRDAG OG SØNDAG KL 12- 15.
KUNDEKVELD PÅ MANDAG MED MINE VENNINNER FRA FRK WICKSTRØM PÅ HEIMDAL.Vin, kaffe, snacks og cupcakes får dere. Og så har vi tre premier som skal loddes ut.

Vi har spesielle kundekveld tilbud ! Og kjøper dere fra 1 krone og opp til 600 er det 10 % avslag. Kjøper dere fra 600 er det 20 % avslag på mine varer ( Har folk som har ting på kommisjon der også ) De som handler for over 1200 kr får alle ett lodd slik at dere har mulighet til å vinne dette skolekartet fra 1950. Verdi 1000 kr. Disse er kjempepopulære og du kan ett !! DET ER KARTET DET ER BILDE AV I DETTE INNLEGGET.
Les mer om kundekvelden HER.

For veibeskrivelse HER

Ha en fiiin kveld alle som kikker innom :) Lik gjerne min fb gruppe HER.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online