tirsdag 3. april 2012

Loppisfunnene mine :)


Tjooohoo, nå er vi sikkert kommet frem til Østersund, kanskje sitter vi ute en plass å spiser kebab...NOT. Håper vi sitter å spiser gooood mat. Uansett, dette er grunnen til at vi dro.


Dette kjøpte jeg sist jeg var her, men siden jeg ikke kjører tilhenger så måtte helten min trå til ... hooohooo. Litt maling så blir disse råfiiiine. Skapet under her er lasert oransje, jeg hadde et rom som var det en gang....

Disse bildene tok jeg sist med iPhone min. Så kvaliteten er ikke så bra. jeg får gjøre som interiørdamer og interiørbloggere sier...skattene mine.

6 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

var innom her tidligere i dag,da sto det at du var ute på skatte jakt.Var spent på fangsten:)jammen godt jeg slapp å vente så lenge:)

Ha en fin jakt,påske og hjem reise:)

Klem Linda:)

gult hus i svingen sa...

Fin fangst, kos deg i Sverige:)
Klem Trine:)

Anonym sa...

Jepp..skatter definitivt :-)) . Gleder med å se resultatet. Heldig m mannen da:-).. Klem fra Anita

Anonym sa...

Heihå ;)
Grattis med dagen !!
Kos deg i Østersund. - Jeg
er nesten litt misunnelig på
skattejakten din.
Er spent på hva du finner.
Klem Sol;)

ceciliegrut sa...

Det øverste er litt som mitt, ikke helt men i samme stilen.. Spent på hva du finner på med det Irina. Jeg har beiset mitt sort, da fikk jeg finere farge samtidig som treet synes. Helt greit, men ikke suuuperkreativt lissom :o)

KLEM

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kjempefine möbler du fannt hva skal du finne på med disse?
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online