fredag 20. april 2012

Gamle ting og sånt....



Heisann & Hoppsann kjære dere. Håper dere har det bra. Solen skinner og fuglene synger. Håper dere føler dere glade og lykkelig ! Denne trehyllen er kjempefin å ha på veggen som her eller på kjøkkenbenken med oljer ol kanskje. 250 kr. Jeg har tre opalinerglass, 160 kr stk for de store og 80 for den lille.


Nattbordet eller den lille kommoden her med sinkplate... den er ikke så liten som nattbord da men 400 kr for den. Den har den gamlegrønne fargen som er så fiiiiin og populær. Så har jeg retro dynetrekk til kr 150 for stykket. Det blir noen puter av det !


Dette lille geviret er kjempesøtt... til å henge smykker i eller midt i en ramme feks ? kr 350.
Så har vi åpent lørdag og søndag kl 11- 15.

MEN I MORGEN FOR JEG IKKE TIL Å STÅ DER SELV FORDI JEG SKAL HENTE VARER PÅ STØREN. SÅ MIN FLINKE OG VAKRE JENTE SKAL VÆRE DER. SÅ SKAL DERE PRATE MED MEG ELLER MØTE MED SÅ ER JEG DER PÅ SØNDAG 12- 15

NESTE UKE ER JEG I USA SÅ DA HAR JEG IRINA STANDIN DER.
DET ER KUNDEKVELD PÅ MANDAG SOM JEG HÅPER DERE KAN KOMME PÅ :) ELLERS ER JEG Å FÅ TAK I PÅ 47 65 51 31


VI TAR KUN KONTANTER ENNDA !!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online