onsdag 11. april 2012

Kundekveld hos All of Irina !



Heisann :)

Tenkte vi skulle kjøre i stand en kundekveld for de av dere som kunne tenke dere å komme til en litt anderledes butikk som ligger på den varkre Ersgard gård fra 1700 tallet. Bare det å komme her i vakre og rolige omgivelser er fantastisk.MEN i tillegg kan vi friste med en låvebutikk fyll med IrinaStyle, gamle møbler og gamle "ting og tang", men også nye interiørgjennstander og vakre handlagete vakre gjennstander. Bilder fra butikken kan dere se HER.

Og på høyre side helt øverst på bloggen får dere veibeskrivelse til Ersgard. Jeg har laget en facebook invitasjon som dere kan gå inn å se HER. Om dere ikke har fb så kan dere sende meg en mail på allofirina@gmail.com. Dere trenger ikke å melde dere på, dere kan bare komme også, men litt kjekt å se i forhold til vin, snacks og premier :) Min søte og flinke bloggvenninne Linda fra Frk Wickstrøm kommer med cupcakejern, deig, pynt og alt som dere trenger får å lage deilig cupcake. Så her kan dere kjøpe det. Og selfølgelig blir det smaksprøver på cupcake. HER kan dere gå inn å se de fine cupcakejern og bloggen deres.
Vi servere også vin og snacks.

Butikken All of Irina kjører 10 % rabatt opp til kr 600 og etter 600 kr er det 20 % rabatt. Så har vi andre tilbud kun denne kvelden. Vi skal lodde ut noen premier. Så vet dere ? Dette kommer til å bli så BRA.

Ta med dere venner å kom. Vi satser på høy "partyfaktor" og latter :))

4 kommentarer:

hviit sa...

Skulle ønke at jeg bodde litt nærmere akkuart nå....

ceciliegrut sa...

..Å ja. Jeg også!

Men jeg GLEDER med med deg Irina! Det er suupert at du gjør det så bra. Så et eikeskap på Finn her om dagen, og da tenkte jeg på deg! hihi

KLEM

Frk. Wickstrøm sa...

Vi gleder oss til denne flotte kvelden:=)))

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt!

Kos dokke :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online