onsdag 4. april 2012

Congratulation and celebration.....





Tjoooo og hei :)) Nå har jeg trukket ut to heldige vinner. Vinnerene ble kåret etter timer med telling. Førstemann som ble trekkt ble anonyme Mette.Er rar historie.... Mette har kjøpt av meg før og hun lurte på om hun kunne kjøpe to stk nå. Jeg sa ok....men nå blir det mindre penger inn for meg !! Hun får jo ett sett gratis nå !! Flaks for henne og "uflaks" for meg.Regner med hun blir glad !! Den andre vinneren er Lene fra Vakre Hjem Melhus. Bloggen er HER. Det syns jeg også var morsomt. Lene har nemlig nevnt meg i bloggen sin flere ganger. Verdige vinner trukket etter flere timer med telling av lodd ...for å være ærlig, gråt jeg en skvett tredje gangen jeg telte og det endelig stemte med de to tellingene før.

Håper dere er glade og førnøyd :)) Der er jeg, for at så mange ville være med. I dag har jeg bursdag. Dagen før påske setter inn for fullt. Jeg er vant til å ha bursdag i påske. Og syns det er kjempemorsomt og stas. Selv om jeg blir glemt i "påskerushet" Ellers koste vi oss i Østersund. ...som vanlig. Har handlet en del fine ting. Og verdens kuleste lampe på tv stua... den kostet meg 100 kr på loppemarked. Plutserlig fikk jeg ett syn om hvilken lamper som vil bli trendy... DM mannen rister på hodet og lurer på når den stygge lampefetisjen min vil gå over.... jeg tror ALDRI. Jeg blir like fascinert hver gang over at de produserte stygge lamper :)) Jeg syns selfølgelig de er fine ! Noen andre som har det slik ?

Uff, har atter klart å skrive meg bort. Håper vinneren av Wowbein vil ta kontakt med meg på allofirina@gmail.com Borbeina vil ankomme Norge den 20 om alt går som det går. De bli sendt ut så fort jeg får de. Jeg tar selfølgelig kontakt.

Blir veldig, veldig glad om dere vil sende meg bilder av WoW bein prosjektet deres. Kanskje andre kan bli inspirert .

Ha en fiiiin fin og spesiell 04 04 dag. For meg har den alltid vært spesiell og fin. Og får dere som vant håper jeg at den ble veldig fin . GOD PÅSKE !!

Og til alle som var med. TUUUUSEN TAKK. Skulle ønske alle hadde fått ett sett :)
Og til de som ikke vant, men fremdeles ikke kan glemme dem så har jeg igjen tre sett. Siden jeg har bursdag og føler jeg meg gavmild...ennda jeg ikke har fått en eneste gave selv !!

Hvis dere som var med på give awayen ønsker dere ett sett skal dere få 350 kr avslag ! Det er altså de tre settene jeg hadde tenkt å selge, så det er begrenset. jeg har flere, men de har jeg tenkt å bruke selv...kanskje selger jeg flere....tid og prosjekter avgjør det.


OPPDATERING Uansett nå er det kun 2 beinsett til den nette pris på 1650.... . Skal jeg selge etterpå blir det antagelig mellom 2200- 2500 for settet.

Kommer heeeelt sikkert bildet av min vakre lampe.....

8 kommentarer:

Mariell sa...

Gratulerer såå masse med dagen :D
Håper du har hatt tid til og feire og kose deg litt :)

VeroNot sa...

Gratulerer med dagen! Og gratulerer til vinnerne! :-) God påske!

hobbyvimsa sa...

Gratulere til de heldige,og gratulere til deg;)

Nyt resten av dagen og påsken;)

Klem på klem

Myran Gårdsliv sa...

Gratulerer med dagen!
Og, God påske!
Mvh: Mari

Refleksjon på livsvegen sa...

GRATULERE MED OVERSTÅTT DAG!

STOR KLEM

OG GOD PÅSKE :-)

Unknown sa...

Gratulerer både til deg og vinnerene av beina. De er virkelig lekre. :))

Huldra sa...

Først og fremst:
Gratulerer så mye med dagen som var! Håper ikke den ble helt bortglemt i påske og jobbing. Så jo du nesten glemte den selv i innlegget over. Håper migrenen er snillere med deg i dagene som kommer. :)

Så:
Grattis så mye til de heldige vinnerne! :)

God påske til alle sammen fra Huldra :)

Lene sa...

JA, JEG VANT!!! Jiippiii!!:))
Ble KJEMPEGLAD,Tuuuuusentakk Irina:))Ønsket meg de lenge til nytt stuebord. Og rett før påske kastet jeg ut det gamle,var så lei, så dette passet ypplig:D

Her skrev jeg om deg og her kommer jeg også til å vise bordet

http://www.blogg.vakrehjem.no/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online