tirsdag 10. april 2012



Bladet kommer den 20 april, men allerede i dag la Fargeriket det ut på sin fb gruppe:) Så har du lyst å lese og se de 7 sidene med stylingen min fra Oslo så trykk HER å blad deg frem og tilbake om du vil. Jeg hadde en aldeles fantastisk dag og jeg møtte så mange flotte og vakre mennesker. For ikke å snakke om suuuuperdyktige. Linda kan jeg ikke få rost nok, hun er bare det fyrverkeriet av en dame. Hun er superstylist, journalist og eier av interiørbutikken HVIIT. HER er bloggen hennes. Superflinke fotografen Sturla Bakken er like hyggelig som flink. Og så har vi Dagny fra Fargeriket. Flink, hyggelig og ..... jeg har virkelig ikke ord for hvor hyggelig og flinke de alle er !

TUUUUUUUUUSEN TAKK TIL FARGERIKET, LINDA, STURLA,DAGNY FOR Å IKKE GLEMME TAKK TIL ALLE DERE SOM STEMTE FREM BIDRAGET MITT SLIK AT JEG FIKK DENNE SJANSEN.

Jeg krysser fingrene ..... og håper at drømmen min om å jobbe med interiør på denne måten skal bli en realitet. Jobber gjerne i Oslo :) Think it, dream it, DO IT !!

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ kjekt!
Skal lese meir i morgon!!

Stor klem din veg :-)

Unknown sa...

Gratulerer så masse kjære Irina! :) Te lo mereces! :)

Un abrazo,
Vicky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online