mandag 2. april 2012

Duse farger er inn....


Jeg gjør ikke så mye hjemme lenger..... all min skaperglede og "kreativitet" går til all of irina butikken våres. Noe skal jeg vist dere allikevel fra hjemmet mitt i påsken.


Den styggeste lampen ever, den har dere ikke sett før dere får se min :) og ett skap som ble røffere med en bitteliten makeover ! Så følg med !!


Kontrastene er store i vår lille butikk... akkurat som jeg. Og jeg liker det akkurat slik det er. Hva syn dere om dette fine bordet med en sart blåfarge. Den er ikke malt av meg... så den er ikke nymalt.


I hyllen under kan man feks ha interiørblad, tepper..... Kan komme med mål senere om noen er interessert. Det koster iallfall 550 kr. Pressglass vase kr 100. Blomsterpotte kr 50. Lysestakene er mine personlig. Ønsker dere alle en riktig så fiiiin uke.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig! Jeg liker alt!!

Abrazo de pascua.
Vicky

Heidi sa...

Den vasen skulle eg gjerne hatt!!

Marianne's lille rom sa...

Nydelig - blått er "min" farge!
Ønsker deg en fin dag!
Klemmer, Marianne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online