torsdag 5. april 2012

Inspirasjonsbilder som er litt retro ?


Litt flere bilder av all of irina på låven :) Håper dere har det bra ! Og at dere kooooser dere i påsken hvorhen det er. I går kveld kom vi hjem fra Østersund.

Gammel flott radio. Uviss pris ennda.Skal sjekke hvem som har produsert den ol.



Så satser på at etter at jeg har hatt en liten hviledag og tatt meg- inn- dag ( hadde den migrenen i går )Var så fjern at da jeg skulle skrive under på noe så snudde jeg meg mot DM og spurte om dato. Han så rart på meg . "Irina ?? det er bursdagen din !! Når er du født ??´"



Uansett, jeg oppdaget en nytt loppis utsalg og det gjør meg glad ! Så det ble handlet inn noen kasser med lamper, opalinervaser, figurer, engel og madonna bilder og masse masse mer ! Jeg gleder meg til å begynne i morgen med å sette på plass for "nye" varer.


Fint teakebord kr 600. Det er kjempefint og lite brukt !

Jeg har sagt at vi har alle stiler og det er vi stolt over !! Her kan alle finne noe. Ingen reinspikka stil her på låven. HER kan dere se andre bilder fra butikken. Og som sagt er det noe dere lurer på så mail meg på allofirina@gmail.com eller 47 65 51 31. Og er det noen som har gjort detog ikke fått svar så gjør det igjen. Enten har mailen tullet seg bort, lagt seg på spam, eller at jeg rett og slett har glemt det. Av og til venter jeg med å svare til jeg har bedre tid, men så glemmer jeg det helt bort. Unnskyld !!!
Kan ikke klage heller, for jeg er suuuuperglad for hver mail jeg får anngående butikk eller www.allofirina.com :) så takk !!

Goooooooood påske

HAR ÅPENT PÅSKEAFTEN KL 10-13. MEN STENGT FREDAG DEN 13 OG LØRDAG DEN 14 APRIL.

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Oj er det SVARTE paljettputer jeg ser? Hvor er det mulig å få tak i noe slikt? De var jo bare knall lekre.
Nå bor jeg jo i en annen kant av landet enn butikken din Irina men får jeg en milighet så titter jeg innom ;)

God Påske ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online