mandag 2. april 2012

Nydelig boktapet og inspirasjonsbilder ?


Heisann & Hoppsann



Det er mange som liker IKEA, om jeg liker IKEA er en annen side av saken. En ting er sikkert, IKEA`s flatpakker og masseproduserte møbler var en fase jeg gikk gjennom for lenge siden. Jeg elsker gamle møbler med sjel, jeg elsker møbler som er solide og har god gammeldags håndverk. Møbelsnekker med stolthet for sitt yrke stod for dem.


Sjekk dette nydelige skrivebordet. Ser man slike nå til dags... Solid arbeid, vakkert utført. Her kan man jammen sitte å blogge eller betale regninger. Alle disse små rommene er supersjarmerende.... kanskje helt innerst bak der finner man ett hemmelig rom med diamanter. Hva vet jeg..... kanskje kan du være den heldige finner..... en ting er sikkert selv om du ikke finner diamanter eller gammelt skattekart så vinner du på en måte ett nydelig gammelt skrivebort. For 1500 kr er dette faktisk en skatt for folk som ser slik.

Den nyyyyyydelige tapeten for masse oppmerksomhet fra kunder. Alle må ta på den, de lurer på om den er grafisk eller ei. Noen mente jeg hadde god tid siden jeg kunne tegne denne veggen før åpning. Vi kommer til å selge denne tapeten en begrenset periode. Prisen er 300 eller 350 kr for en rull.Vet bedre snart.


Dette skrivebordet er litt kraftigere, litt mer maskulin enn det andre. Og husk at bord/dør platen kan klappes igjen. Helt ypperlig til små plasser. Og vet dere hva. Nøkklene følger med. Så her kan du oppbevare dine hemmeligheter.
Burde kanskje tatt noen bilder med bordplata oppe. Hmm........

Stol kr 500
Og som interiørdame ser jeg at stylingene kunne ha blitt jobbet mer med...kremt... dere skjønner at akkurat der disse møblene står er det kaldt og låvedøra stod på vidt kapp. Så jeg hadde en liten snøstorm der inne. Jeg ville bare komme meg inn til den varme delen av butikken. Håper dere bærer over med meg ;)

Ellers vil jeg ønske alle mine fantastiske blogglesere en riktig sååååå god påske. Takk for all fantastisk skryt jeg får av dere når dere kommer innom meg på butikkene våres.

I helga har alle som har vært innom fått hjemmelaget gulerotkake, påskegodt og kaffe. Jeg kooooser meg med dere. Og tuuuusen takk for at dere kommer.

HUSK AT VI HAR ÅPENT PÅSKEAFTEN LØRDAG DEN 7 APRIL KL 10- 13. Jeg blir borte fra tirsdag til torsdag, MEN ellers er det bare å ringe om dere vil ta en tur utenom vanlig åpningstid. Mobil 47 65 51 31

HUSK " Du ringer og jeg springer ( med glede ) "

5 kommentarer:

Unknown sa...

Flinke flinke Irina:) Den tapetetn va rå stili, hmm hvor kan jeg ha den. Kanskje på veggen under trappa til 2 etg.. Uansett er så eni med deg når det gjelds møbler, gammelt er solid og bra og bærer med seg en unik historie. Men jeg har nok litt fra Ikea også, jeg elsker lettvinte løsninger å derfor er ikea et godt valg. En god mix av gammel sjarm og nytt her hos meg altså:) God påske til deg og dine:)

Turid sa...

Utrolig lekker tapet, og flotte møbler, Irina ;) GOD PÅSKE til deg! :)) Klem

Loise sa...

Hadde jeg bodd litt nærmere hadde den øverste skatollen vært min for leeeeeeeeeeenge siden:) Hadde fått plass til den uansett, med skohorn og litt smurning;) Hmm, kanskje jeg må tipse min kjære om at jeg snart har bursdag... aner du hva det koster å frakte noe sånt?

Bettum Villa sa...

Den tapeten var rååå lekker!! Noe slikt ønsker jeg meg på soverommet. Takk for inspirasjon.
Klem Madelén

Anonym sa...

Sååå enig m deg Irina når det gjelder det m møbler. Femten hundre for pulten blir jo ingenting satt i sammenheng m kvalitet. Tenker mye på det jeg også når jeg driver å maler. For en forskjell i kvalitet og hvor dum folk kan være som bytter ut de fine kvalitetstingene med pappkommoder. Riktig god påske til deg :-))) klem fra - Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online