søndag 15. april 2012

Gammel kjøkkenbenk og andre gamle skatter....


Kommer noen bilder men alle er tatt med mobilen min så kvaliteten er ikke den beste.


Denne kom inn i dag :)) Den er så fiiiiin, en gammel hvit kjøkkenbenk med herlig slitt patina :) Gleder meg til å vaske og style den ferdig.


Et veldig gammelt bildet. Bildet er sikkert fra 1800 talet og det har dessverre kommet fukt på det, MEN det er på en måte sjarmen med det.
Bildet er ikke tatt ut av rammen siden det ble satt inn... ser det ut som.


Hvis man ser bak er naglene/spikrene blitt rustete, men de står på samme plass. Det er så sjarmerende at bak på bildet står det Gårdseier Vestergaard..... tenk at godseier Vestergard bestilte dette bildet til sin fru :))


Kr 300


Et gammelt oljetrykk kr 300


En fin gammel lampe.... i løøøøøøøøv !



Søt liten kommode :))


Dette skal males !! Men jeg har ikke tid til det. Derfor selger jeg dette nydelige bordet til "halv pris" kr 1000. Det er et fint og tungt rokokko bord. Hvitt, svart, gull, sølv eller rååååsa :)) Blir fint uansett tror jeg :))



Nyyyydelig rokokkosofa... og den er HIMLA god å sitte i. Nå har vi mange fiiiiine varer. Gled dere alle samme :)) Mye mer en jeg har vist frem her. Og i morgen skal jeg hente 15 til 20 gamle skolekart !! Jeg ønsker å minne dere på kundekvelden mandag den 23 april kl 19.00- 20.30

Sjekk ut HER

Ha en fiiiiii kveld :))

5 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse flott Irina!

Kjekt at du trivst med dette.


klem din veg

Anonym sa...

Sånn kjøkkenbenk har jeg faktisk i kjelleren, dessverre litt lav... Men veldig sjarmerende!

Ha en flott søndagskveld :)

Bjørkli Søndre sa...

Så flotte ting. Her har helgen blitt nytet ute. Jeg gleder meg til kundekvelden din! Da kommer jeg! :-)

Villblomsten sa...

Nydelig kjøkkenbenk !!!
den likte jeg :-)

Guri sa...

Der var benken kommet inn i låven ja :) Gleder meg til å se den ferdig.

Takk for en trivelig ettermiddag i går :) Det var artig å treffe deg :)
Hilsen Guri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online