tirsdag 17. april 2012

Gamle skolekart til salgs !


Heisann & Hoppsann :)


Jeg har 20 skolekart å gå gjennom, her har jeg to godbiter å vise dere. Disse eksemplarene er virkelige nydelig :) har lyst å ha dem selv, og ja noen kommer til å havne på rommet til mine barn. Alle tre ønsker dem. T.o.m min kjekke 17 åring vil ha :)) Dere må bare følge med . Beklager at noen av bildene er uklare... jeg vet ikke hva det er med Canon av og til :( Må antakelig leveres til reparasjon.



Ett 174 cm bredt Norgeskart på lerret.Trolig fra 50- 60 tallet. Kartet fremstår som veldig fint og i bra stand.Det er litt slitasjen nederst ved stangen. Se bildet. Vises veldig godt på når jeg fokuserer på det, står du forran kartet så er det ikke så iøynefallende :) Også en stripe halvveis oppover.... ikke så tydelig da :)
Helt RÅTT. Bispedømmer, fylker, skoggrensene i Norge.... her har du alt.
Nyyyyydelige klare farger. Kr 1200.


Europakart fra 50- 60 årene.Her er de "gode gamle" landene representert, Sovjetunion, et delt Tyskland med ring rundt ett lukket Berlin og Tjekkoslovakia. Det er lerretkart og 180 cm bredt. På en plass helt nederst til venstre er det slitt, men det trekker ikke ned at dette er et fantastisk vakkert kart. Jeg så det ikke med en gang for jeg var så fascinert at det var helt rått. Nyyydelige farger her også
Kr 1200

300 kr i frakt, da pakkes de bra inn å sendes hvorhenn i Norge du bor !

På kundekvelden min neste mandag vil jeg lodde ut ett kart til de som handler over 1200 kr. Pluss den kvelden vil alle som handler over 600 kr 20 % . Opp til 600 er det 10 %.
Det er stoooooo etterspørsel... mange mailer og telefoner fra mennesker som ønsker å kjøpe. Førstemann til mølla prinsippet følges....

HER er invitasjonen til kundekveld :)

allofirina@gmail.com eller mobil 47 65 51 31

2 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Vakkert skue Irina

Ønske ønske;)

Klem Linda

Edny sine puslerier sa...

Disse kartene er kjempefine! Jeg er lærer, og de frembringer mange minner;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online