mandag 12. september 2011

Sneak a peak på rosa/zebra skapet.


Heisann folkens ;) Lite med bloggings her i gården. Dere kjenner meg, er jeg i blogghumør spyr jeg ut 1-2 innlegg om dagen. Er jeg ikke bloggehumør ligger denne bloggen brakk. Jeg har nå lovet dere å vise bilder av skapet, men det er nesten ferdig så jeg ser ikke at det ikke er ! Forstår dere ?


Jeg syns det er spektakulært og det syns de som er på besøk også...kanskje fordi det er det første de ser når de kommer inn. Og det så å si lyser rååååsa. Jeg tror det skapet ville vært ganske så kjedelig i hvitt :)


Endelig fikk jeg bruk for den kule zebra tapeten jeg kjøpte på Rusta, Østersund. Det er der jeg kjøper meste av tapeten min. Artig å se at flere bloggere i Trøndelag har fulgt det tipset om å kjøpe tapet der :)


Min pelsjakke som er kjøpt på ett loppemarked for tre år siden. Jeg betalte 200, hun som kikket på den før meg syns den var dyr. Hmmm, den er litt trang, men snart !


Kule skoene kjøpt på Låvebutikken til Christina. Masse fint :) Og jeg får til å gå med dem, brukte de på en 40 dag i helga...trenger en liten vask. Ser jeg nå :)


Tenk dere at jeg hadde rennende blonder i tre månder før zebraen kom opp...kjaaaaaaaap jeg.
Det skulle bli slikt etter inspirasjon av beste tipset på boligtips. Her kan dere igjen se prosessen på skapet. Og vet dere, gled dere, dere som er bloggfans og som etterlyser innlegg. Jeg har tatt flere bilder til flere interiørinnlegg.

Treningen går bra, måtte dessverre avlyse i dag fordi jeg har ett eller annet virus. Kommer bilder av trening og mat tips senere . Ha en fiiiin uke alle dere .

3 kommentarer:

Gitte sa...

Skapet ser virkelig spennende ut! Gleder meg til å se det ferdig:) Jeg er også itt guffen i formen i dag. God bedring til oss begge:)
En riktig god uke til deg!
Klem Gitte

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Stilig, irinasnupp! Må si jeg har savnet innleggene dine! Stor klem til deg!

MissMette sa...

Hei Irina :)
Flinke pia ღ gøy at du også skriver litt om trening og kosthold også her... Jeg leser aldri slike blogger, syns det blir for mye! men, jeg liker godt blogger som har litt av hvert ;) Interiør, mat og natur :) Suger til meg tips her hos deg, for jeg trenger virkelig inspirasjon!

Skapet ditt ble kanll stilig!!!
Rosa og sebra var bare knall ღ
Ønsker deg en fortsatt fin uke
Stor klem fra Mette
- som fortiden er laaaaant nede
er bare så sliten, sukk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online