torsdag 22. september 2011

Åpent hus hjemme hos meg.


For to år siden hadde jeg åpent hus hjemme hos meg. Og det ble en suksess. Nå har jeg igjen fylt opp huset. ( Må bli kvitt noe siden vi skal flytte) Denne gangen har jeg også med en venninne som har hatt en butikk. Hun har en del nye varer, både interiør, klær og sko som hun skal selge for en billig penge. Her blir det mange, mange flotte varer. Vi servere kaffe, vin og enkel servering. Her har damer som har ting til felles noe å prate om. Håper mange kan ta seg en tur, både fra Trondheim, Levanger, Verdal, Stjørdal pluss mange andre steder komme.

Har ett bilderas av ting som kanskje kommer til salgs. ( Må finne ut hva jeg skal kvitte meg med ) Datoene dere må notere å sette av er. Vi kommer også til å lodde ut flere varer.

Torsdag 20, fra kl 18 og Lørdag 22 fra kl 14 i oktober

Vi kommer til å ordne en facebook invitasjon. Og det kommer også ytterlig mer info og bilder av varer som legges ut på min facebook side. IrinaStyle HER kan du trykke for å komme ditt. mange av varene kan man også se på blogshoppen min HER. ( Det er en del varer som er solgt som jeg ikke har skrevet solgt på ) Alle bildene under her er av hjemmet mitt, tatt før i år eller i 2010.

Velkommen skal dere være. Alle er velkommen. Gjerne ta med venner. Og det er også fint om du vet at du kommer eller kanskje kommer å sende meg en mai på allofirina@gmail.com















Klem fra Irina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennendes!:) håper jeg kan få med meg dette!
Camilla

Lisas hjem og skatter sa...

haaper jeg faar til aa komme :)

Anonym sa...

Hvor skal du flytte? Større eller mindre hjem? Lykke til med åpent hus :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online