mandag 26. september 2011

Litt mer om trenningen



Heisann og hoppsann. Noe av det jeg trener med heter kettlebells. Vi bruker den på forskjellige måter. Her har jeg knipset noen bilder av Tove. Hun knipset av meg...men huttutuu. Så jeg velger å vise før og etter, når jeg har blitt fiiiiiiin.


Vi trener ofte med kettlebells. De kan brukes veldig forskjellig spørs hva men ønsker å oppnå.


På det nedeste bildet svinger man kettebellen bak ryggen med den ene hånden, og tar i mot med den andre. Jeg husker ikke akkurat nå, hva disse veier, de finnes i flere "kilosklasse" Det er en helt utrolig følelse og stå på en strand tidlig en høstdag. Fantastisk !


Vi damer har alltid en unnskyldning for å ikke trene. Vi har ikke tid, mulighet. Og om kvelden har vi lyst til å sette oss ned. Kl kan være 21, du innser at det er 40 min til favorittserien din. Og da er det ikke noe vits å ha på seg joggeskoene. Tenk om du gjør det. Gå 15 minutter og så snur du å går hjem igjen. Da har du fått en halvtimes trimtur. Ett glass vann etterpå og da blir det ikke så mye godis.

Ha en kjempefin uke :) Husk å ta deg en liten tur ut i kveld. Høsten er herlig tid.

4 kommentarer:

T:o)ve sa...

Trening er BRA! Jeg begynte å trene igjen i fjor vår, og det har gjort underverker for en sliten kropp! Sykler til og fra jobb hver dag, går turer med hunden flere ganger i uken og trener i tilegg på treningsstudio. Noen sylfide er jeg ikke blitt, men bedre å være sterk enn mager ;)

Lykke til videre ed treningen, jeg heier på deg!

Trine sa...

Hadde man bare vært så flink! Inni hode mitt drømme æ om at æ e superflink, men dessverre så e æ nok en sofasliter.. men etter tredjemann kommer til våren, så tippe æ at æ ikke har så mange valg! VIl jo aller helst trives me mæ sjøl da.. Å ikke minst få på sæ klærne igjen!

Du e superflink!
Stå på Irina ♥
klæm Trine

Anonym sa...

Virkelig godt å se en sunn og normal trenings-instruktør!

Nettet florerer jo av radmagre, madonnakopier...

Gitte sa...

Du er god!
Blir virkelig inspirert av å lese:)
Stå på, heier på deg!
Klem Gitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online