lørdag 28. mai 2011

Masse fine vare.........


Reåpning av bloggshoppen min.

Nå er det lagt ut mange mange varer, og flere kommer hver dag. Her har jeg retro, shabby chic, industri, eklektisk, klassiske, moderne, designer og selfølgelig IrinaStyle. Iallfall er alle stiler representert. Du kan kjøpe gamle eller redesignet ting. Designerklær eller designer varer. Egentlig alt mulig.

Og selfølgelig det jeg selger mest av og som er min bestseller! MEG og mine personlige tjenester "!! Dvs om du trenger hjelp til å pusse opp ol :) Siden det er så populært å ha facebook grupper ( *host host* sier hun som er størst på å poste på facebook og det er IKKE ironi)

Håper du vil like meg HER og om du vil følge blogshoppen blir jeg glad for det å :) Uansett sjekk ut HER. Og er det noe dere leter etter, lurer på eller vil kjøpe så send meg en mailallofirina@gmail.com






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online