fredag 6. mai 2011

Masse fine vare på blogshopen snart.


Nå har bloggshopen min ligget brakk i ett år ! Det er det slutt på !! Jeg har samlet mange godbiter som skal selges. HER kan dere selfølgelig finne møbler designet/ pusset opp av meg. I tillegg har jeg gamle og nye industrilamper. Gamle vintage lamper, retro lamper bla en perfekt eksemplar av en trearmet retro lampe. Ser de selges for 2500 kr på finn, og de har ikke "perfekte" skjermer engang !! Jeg skal selfølgelig ikke ha den prisen !


I tillegg har jeg ett kjempefint gevir, opalglass, vakker fajanse fra Egersund. Fra 50/ 60 tallet, ubrukt ! Masse fine skjenker og skap kommer også. Det er masse fint om jeg selv skal si det. Jeg vil gjerne beholde alt, men selfølgelig kan jeg ikke det.


Dette WOW bordet ble solgt tidlig i 2010. Og for noen dager siden blogget denne bloggeren om det. Det var nemlig hennes søte, snille mor som hadde kjøpt det. Hun var, og jeg håper fremdeles er en bloggleser. Tusen takk for at dere sender meg bilder. Bare send meg dere som har kjøpt noe fra meg :) Det er så artig å . Ha en fin dag. Håper dere får en storartet helg :)

Og så har jeg forandret email for bloggen . Så lurer dere på noe eller bare vil "snakke" med meg så er det.
PS Håper jeg kan begynne å legge inn varer mandag eller tirsdag. Følg med senere i dag for et lurt interiørtips :)

allofirina@gmail.com

1 kommentar:

(eddas) sa...

Hlloisen:)
Ja...må vurdere det jeg og...legge ut noe på webshoppen....er snart ikke plass til meg her:):)
Gleder meg til og se hva du kommer med:)
klemklem til deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online