torsdag 5. mai 2011

5000 kr i maling !! WIIIIIIIII


Tjooohooo alle mine blogglesere.



Jeg har linket til denne bloggen HER før Maleriet fargehandel. Den er en av mine favoritter som jeg bare må innom daglig...iallefall. Det er fordi de er like "rare" som meg. Både mentalt og ellers. De maler ikke noen møbler hvite. Der er det knalle farger, mye tapeter ol. Akkurat som meg !! Og så har de mange flotte nye prosjekter de legger ut ofte. Me like a lot.
Liker du min blogg, liker du deres også :)

Nå kjører de en give away jeg vil vinne. Jeg bestiller til universet at jeg vinne gavekort på 5000 kr på Nordsjø maling !! Det hadde vært drømmen !!

På denne linke HER kan dere gå inn på Nordsjøs hjemmeside og se hvilken produkter og hva som er årets trender. Jeg ble veldig overasket. De viser de råeste tapetene. Og dere kjenner meg. LOVE tapeter. jeg er tapetoman og har alltid vært det. Helt fra jeg kjøpte mitt første rekkehus da jeg var 18/ 19 år.

Og så er det HER linken til en av mine favorittblogger. Stikk innom om DU har lyst til å vinne maling til 5000 kr.

Ha en vakker dag, nå må jeg ut å finne tapeter, maling ol til kunde :)

1 kommentar:

Maleriet fargehandel sa...

Vi gale har det godt! Takk så mye for skryt. Det fortjener vi MYE av begge to... ha ha. Selvskryt skal man høre på, for det kommer rett fra hjertet! ;)

Mvh Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online