søndag 8. mai 2011

Interiørtips :)


Jeg vet at mange interiørbloggere og interiørdamer ikke fortelle sine "hemmelig interiørtips". Dvs hvor de får tak diverse vare ol.


Demolitionmannen sier at jeg burde holde mine interiørhemmligheter til meg selv. Feks syntes han at jeg ikke burde legge ut de billige loppisen i Sverige hvor jeg handler. Jeg har et annet synspunkt. Jeg er utrolig glad for at dere leser bloggen min og umåtelige "glade" i mine lesere. Derfor vil jeg dele...hooo hooo øse ut av min "kreative påfunn " med dere.


Månge spør hvor jeg får tak i bein til diverse irinaStyle møbler. Vel slike bein som jeg brukte på det svarte skapet under, koster ca 1000 kr for 4 stk. Jeg liker kontraster og nå holder jeg på med ett prosjekt for adressavisen. Så jeg var på jakt etter rustne bein. Disse ble kjøpt for 50 kr. De satt fast på en liten Trolla vedovn. Demolitionmannen måtte bruke krefter på å skru dem løs...helten min !


Disse satt også fast på en gammel komfyr. De skal enten brukes slik eller spraylakkeres, med fare for at alle ovner ol er utsolgt når jeg kommer tilbake til Containergirl så ja. De er handlet der.

Vet dere, det jeg liker minst med å "plapre" ut om ideene mine er at "alle" som leser bloggen min drar for å handle inn det jeg sier jeg kjøper. Og så blir de i tillegg sure fordi de mener jeg kjøper opp det jeg blogget om :) Så derfor burde jeg slutte å blogge slike ting.


En kuriositet er også at det jeg som regel handler på bruktbutikker er som regel varer som har stått der i månedsvis.Og som de har sett sikkert 15 ganger før. Hoo hoo. Så PLEASE ikke bli sur, jeg forteller dere tross alt mine hemmligheter :)


Sjekk hvor fint en stygg gammel skjenk kommer opp bare man får noen slanke høye bein å stå på. Jeg ble helt hekta på å skru slanke bein på møbler for 3 år siden. Det vet dere som har fulgt bloggen min.

Bordplater, skap you name it. Kult er det iallfall. Og kan jeg inspirere dere så blir jeg GLAD. Håper dere setter like mye pris på det som jeg setter pris på å gjøre det.
Nå skal jeg finne noe å skru "fallos symbolene mine på...har tusen tusen prosjekter...ok...ikke tusen, bare hundre :)

7 kommentarer:

MyC design sa...

Hei Irina.
Jeg synes det er helt TOPP at du deler dine tips med oss lesere. Du skal vite at jeg setter STOR pris på det. I tillegg inspirerer du meg veldig. TUSEN, TUSEN takk for det.
Klem fra Christina

Knutepunktet sa...

Jeg synes det er flott at du deler med deg!!
Det er jo så mange brukt og loppiser rundt om i landet, at selv om du er på "farta" så er du ikke innom å "tømmer" alle.
Fra et økonomisk ståsted så kan man jo undre seg om salget av dine produkter går ned, ved at folk prøver å koppiere det du lager?? Men så er det engang slik at man ser det du lager.oi så flott....og i forhold til meg bor du jo oppi "gokk" og en forsendelse i tillegg til produktpris hadde vært økonomisk ruin for min del.
Hoho...det skal ikke være lett!!!

Anne Lise Johnsen sa...

Hei på deg :) Jeg synes det er helt supert at du deler ideer!! Jeg blogger for å inspirere andre og for å bli inspirert selv. Kreative mennesker stopper ikke å være kreative, og du vil alltid se nye muligheter og bruksomeråder - mens noen ser det bare etter å ha blitt vist det av andre(dvs. de leser din bruksanvisning)God søndag og lykke til med nye prosjekter :)

Hannepanne sa...

Er ikke så lenge siden jeg oppdaget din blogg, syntes den er kjempe fin og så skriver du så "ærlig", bare den siste uttalelsen din fikk meg til og legge meg til som følger her hos deg ;)

Så stå på og keep up the god work ;)

Følger spent med på hva du finner på av nye sprell :)

Hanne=)

Trine sa...

Du e bare helt UNIK ;)
Syns det e så gøy at du dele, førr du har så mange superkule påfunn :D

Klæm til dæ ♥

Hege sa...

aha, den hadde jeg aldri gjettet. Du er jo rett og slett genial. Har ofte tenkt p åhvor du får tak i alle de rå beina til møblene du lager.
Klem Hege som bodde i Kina;)

Anonym sa...

Hei,
Det er alltid en inspirasjon å titte innom en spreke bloggen din, og ikke minst takk for at du deler dine sprelske påfunn. Det hender jeg skulle ønske jeg var en kommode som noen kunne skru lange, slanke ben på.

Klem fra Tutti Frutti som har hatt en slitsom dag i dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online