lørdag 27. oktober 2012

Tjooohooo



Heisann :)) Travelt her, ... lover at jeg skal ta flere bilder av huset mitt igjen og flere prosjekter... Rosa juletre er ankommet låven...... og de er veldig kule :)) syns jeg ! Ellers så har vi fått flere varer denne uka, blant annet fra Hubsch som har masse flotte fine ting til veldig greie priser.

Vi har åpent i morgen kl 14 - 15. Dere er hjertelig velkommen innom oss. Og beklager om jeg ikke har fått svart dere på mailer osv... savner dere svar så send meg flere mailer,.. kanskje. Svarer alle jeg vinner :(  MEN formen er ikke helt god....dårlig kombo. jeg er her da og uansett er det noe dere trenger svar på så er det alltid safest å ringe.

Vi snakkes :)) KLEM

1 kommentar:

hobbyvimsa sa...

Så rååå kult!!!Hadde jeg vært young free and singel hadde dette stått i min stue ha ha!!

Vil at barna mine skal huske en tradisjonell jul så lenge det er mye rosa her resten av året:)

Nyt helgen!

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online