søndag 28. oktober 2012

Siste sjanse ......




Heisann koss går det med dokk kjære lesere :))


Da har jeg kommet hjem etter en herlig dag på låven. Masse koselig besøk og mange flotte lovord å få.
Det er mye herlige fine varer der nå. Bade gamle og nye :) neste søndag holder jeg dessverre stengt. Da drar jeg til Oslo, men for å kompansere holder jeg åpent onsdag den 31 oktober fra kl 1630- 1730. Så ta dere en tur etter jobb på onsdag :)) Kommer til å ha noen småtilbud  .... kanskje noen overraskelser også....



Jeg har også interiørrørkurs den kvelden fra kl 18-  20/21.  Det er kurskveld nr 1. Kurskveld nr 2 er 8 november. Jeg har skrevet mer om interørkurs HER. Alle som kommer på kurs får en gave :)  Håper dere er så snille å deler bildet mitt :)) Og alle får rabatt/ spesielle tilbud på butikken om de ønsker å handle. Kurset koster 600 kr :)


Har igjen 2 plasser . Så om noen har lyst til å melde seg på send meg en mail på allofirina@gmail.com- Om dere er tre eller fire venninner som har lyst så får vi til det også !! Jeg har bare satt meg et tall i hodet, men tar gjerne i mot flere :))

Jeg håper jeg kan inspirere dere !

Har du med en ting som du vil fornye ta det med å vi kan se før.... hjemmeoppgaven blir etter...

Tror vi kommer til å få det trivelig jeg. Del gjerne :))
Stooooor klem

Husk fb gruppa vår HER



Og den som har hjlpet meg å lage fin " anonnse" er min søte bloggvenninne Elin med den fine bloggen Draumesidene HER

2 kommentarer:

Trine sa...

åh, hadde vært så kjekt å bodd i nærheten... men men sånn e det nu bare :D
Lykke til me kursinga!

Klæm Trine

Refleksjon på livsvegen sa...

Den som var nærmare deg ;-)

Så kjekt at Elin hjelper deg, ho er superflink slik som du!

Fin ny veke Irina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online