onsdag 10. oktober 2012

Litt interiørbilder......


 ...............av butikken i dag. Jeg MÅ gjøre om igjen siden jeg har fått tak i en del varer i det siste, men som har ligget på låvebrua uten TLC og selfølgelig har det kommet inn nye og brukte fine gamle varer.


Denne kroken har egentlig ikke vært så fin dessverre. Har lagt ting jeg ikke har plass til andre plasser her, men med en gammel settekasse fra Bruktbo. litt nye og gamle varer så ble det jo knallfint. Første Demolitionmannen sa da han så det var " Jøss her var det blitt fint" Det sier noe !


  Fått inn en stor herlig og nesten ikke brukt karmstol. Disse er kjempepopulære :)) Man må alltid være rask på avtrekket her om man vil ha.


I dag kom disse herlige, herlige skålene. Løøøøøv them ! Ser ut som strikk. De små er kjempefine til godis, sukker, syltetøy og tapas . De som er større passer fint til godis .. til de som kan spise mye av det, potetgull, salater ol.


Fikk også silkeblomsterne dere ser og to oliventre :)






Det har jammen mitt blitt null maling på meg... og jeg som skrøt på meg det, men har blitt vasking og dekorering. Må vel fri til tenåringen... dvs tru han med at mamma skal slutte å kjøpe sko, klær, seng, og slutt å gi han penger når han spør.... OG DENNE GANGEN MENE Æ DET !!



Lurer dere på pris eller har spørsmål anngående varene så gå inn på facebookgruppen vår IrinaStyle by all of irina HER  prisene kommer opp i løpet av kvelden.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online