lørdag 20. oktober 2012

Photoshooten for FEELGOOD denne uka ++++ ÅPEN ....




TJooohooo :) tilbake etter en dag med interiør på Stikkelstad. Flott foredrag av Signe ....thumbs up.
Dagene går og det flotte med min jobb er at det er variert.Jeg hadde deadline for er reportasje/ styling  om gjenbruks jul på onsdag. Jeg har laget julebord og julestemmning uten å bruke noen julepynt i det hele tatt .
Reportasjen min kan dere lese i desemberutgaven av FEELGOOD som er et flott og nytt livstilsmagasin. Det kan dere kjøpe på Navesen eller hos oss på låven.

Facebooksiden derer er HER. Og for alle damer  og menn som liker å nyte det gode i livet som interiør, mat og reise er det er blad man absolutt bør sjekke ut. Jeg kan sende om noen vil kjøpe det :)

Husk at vi har åpent søndag kl 12- 15. Lyskronene er kommet inn ( og går fort ut ) og varene fra Blomingvill har kommet ( kommer mer derfra )

Kaffe og hjemmelaget suksesskake får dere gratis også !!

Veibeskrivelse kommer HER og jeg har alltid telefonen på. VELKOMMEN !!!

1 kommentar:

re:signert sa...

Hyggelig å hilse på! God helg. Signe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online