onsdag 3. oktober 2012

Endelig, snart...




I flere måneder har jeg ventet på at varene skal komme og endelig i neste uke kommer første palle med varer fra Blomingville De har masse masse fint. Jeg elsker Blomingville. De har varer i farger... herlige herlige farger. Sjekk gjerne ut katalogen deres HER
Det er mye som skjer, nå i de neste ukene kommer det varer fra flere produsenter. Senere skal dere se fra en helt ny leverandør... så ny at de startet i år. Og om du ikke liker farger, industri og morsom nordisk design så gled dere. Denne lever andøren har rust, gevir, fjær, naturmatrialer osv. Dere får se bilder senere fra dem.



Og jeg vet jeg har lovd å sende bilder og info til flere av dere om varer ol. Vi har nå vært to dager på sykehuset med pia mi som hadde et alvorlig brudd i handledd... så jeg har ikke hatt  tid til noe. Håper dere tilgir meg og jeg kommer sterkere tilbake.

KLEM

1 kommentar:

(eddas) sa...

så nå utvider du med nyere ting også...flinka:)
godt at alt gikk bra med lisspia:)
klemklem
har du begynt med kommentarmoderasjon?noe herk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online