torsdag 18. oktober 2012

Interiør og Inspirasjons foredrag.



Heisann :)) Bor du i Trøndelag ? hva med å ta deg en tur til Stiklestad ? Da er det interiør og foredrag med Signe Schineller. Signe har du kanskje sett på sinasnekkeren. HER er den fine bloggen hennes iallfall :))

Jeg gleder meg til å dra :) jeg skal ta med meg mine siste WOW bein og eventuelt noen småvarer fra butikken min å ha en liten salgstand utenfor sammenes med flere interiørbutikker. Og så skal jeg selfølgelig få med meg foredraget til Signe. Gleder meg masse til det.

Håper det kommer mange interiørintresserte som jeg kan prate med.


HER er fb invitasjonen om du vil ha med deg det.  Og dama som tok initiativ til dette er ingen andre enn den fantastiske fargerike og suuuupersnille MARATONJENTA Se HER


PS i dag kom lysekronene og i morgen kommer det varer  fra Blomingville :)) Søndag er er en bra dag å komme på Ersgard. Låven vil være stappfullt med fiiiiine varer :))

1 kommentar:

Refleksjon på livsvegen sa...

Ja den som var i Trøndelagen...

Stor klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online