lørdag 5. april 2014

Wow helt vilt med den tapeten FØR OG UNDERVEIS BILDER





Nå har Trina fra Trend by Fargerike kommet på veggene...siden jeg ikke er så trendy av meg så har gangen blitt så 2012....lisssom...
Jeg leide hus da så kunne ikke følge ttrenden da grønt var inn ...


Jeg følger ikke trendene, jeg følger magefølelsen og personligheten min. Jeg er UTROLIG fornøyd, elsker denne tapeten!!


Og på den ene veggen kuttet jeg faktisk ut tapeten å valgte å male veggen med fargen SMARAGDGRØNN også fra FARGERIKE STJØRDAL.




Sikringskapet står jo så bra plassert...NOT !! men det kostet en formue å bytte, så får heller kle igjen sikringskapet med tapet.


Eller gjøre noe kult av det. Tror det er en mening at denne trappa skal være grønn...


Elsker disse lyse fine gulvene mine :)



Før bilder, beste 90 talls fargene. Lurer på hva de sier om tapeten vår om 20 år.... MOWAHAHAH det har sikkert kommet 30 tapetet over denne :)



Jeg lovet dere et anderledes hus, IKKE SANT ? Så hva kommer der panelet var og maler vi plankegulvene hvite ? eller grønn? eller rød?

En ting er sikkert, jeg googlet og googlet på norsk og engelsk for å se om jeg fant lignendes gulv men det gjorde jeg ikke!!

Du får se det hos irinaStyle først vettdu :)

Så følg med i morgen!!

Husk åpen låven kl 12-15 WoWben til salongbord for KUN 1500 kr spar 800 kr ! Kun ved kjøp på låven. Vi sender til hele landet men koster da 2100 og 2300 kr. Fri frakt ut fredag.
Si gjerne fra om du kommer så jeg får lagt av da det er et begrenset utvalg.

HER er veibeskrivelse OG VI TAR KUN KONTANTER :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online