fredag 11. april 2014

ETTERBILDER av kuuule stua vår.


IrinaStyle stua er snart ferdig <3



Jeg elsker stua vår, det herlige lyset som siver inn og synet av epletrærne i hagen :) Ja, jeg er lykkelig her. Og jeg elsker selfølgelig tapeten vår som er fra Eijffingers nye kollektion Gracia og kan kjøpes hos FARGERIKE STJØRDAL se HER


Så glad at  jeg reiv ut parketten som var her inne og malte gulvene hvite.  Det er vår og jeg er lykkelig i mitt nye hus. Har bodd her i fire dager, det er en byggeplass utenom akkurat denne kroken!
Ikke har vi kjøkken, dusj fikk vi først i går. Vi har ikke servant enda og ikke har vi strøm i andre etasje heller :)

Vi er liksom på hyttetur i vårt eget hus. For å være ærlig er det skitten og det er fult av sagmugg, maling, verktøy mm... ikke trivsel, men soverommene er nokså ok, vi sover på madrass. Og så begynner stua å ta form. Mangler listverk, men mannen lovte at de skulle være opp før påske :)


Fikk lyst på et nytt bord. Og jeg har ikke hatt WoW bord på mange år. Jeg har hatt denne herlige døra på låven i et år og tenkte at nei nå fikk jeg lyst på noe vårlig og fargerikt :)
Fikk student sønnen som har ti tommltotter til å sette på beina. Når han klarer det på 10 min klarer alle det :)


Noen som har lyst på WoW- bein til påske?  Enda to- tre dager å sende før påska senker seg over oss. Så har du lyst på noe nytt til våren så send meg en mail på allofirina@gmail.com


Har du lyst å se på førbilder av stua vår kan dere se HER

Følg oss gjerne på Facebook HER Og jeg er også på INSTAGRAM HER


Ps Kommer til å holde stengt på låven de neste to søndagene da jeg er travel med flytting. MEN ER DET NOEN SOM VIL KOMME Å SE ER DET BARE Å RINGER ELLER SENDE MELDING PÅ 47655131 så ÅPNER JEG :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online