onsdag 23. april 2014

Spisestue med mitt herlige slakterbord selges.



Det går sakte, men sikkert fremover  i huset vårt. Fremdeles er det bare sofakroken som er slik den skal være. Bortsett fra lys over bordet.


For å ha en plass å spise middag på, satte jeg inn vårt gamle kjøkkenbord midlertidig. Det ble alllllt for lite her i stua og på kjøkkenet så jeg selger det.


 Husker ikke målene helt men det finner jeg ut om noen er intressert. Til daglig har vi kun hatt to stoler ved sidene,  (totalt 6 stk ved bordet) men når vi hadde besøk gikk det fint med 8 stk rundt bordet.


Det er et gammelt nydelig slakterbord fra 1800 tallet. Herlig slitt plate og en stor skuffe under. Det er et brennmerke på plata, men det har aldri gjort meg noe.... det er derfor jeg liker gamle møbler. Det har levd et lang liv.


Det er mitt private bord så selger det ikke på låven. Det kan hentes hjemme hos meg :) Eller om du vil komme på låven for å se andre ting kan jeg ta det med dit på hengeren :)
Jeg ønsker 2900 kr for det. Send meg mail på allofirina@gmail.com eller ring/sms meg på 47655131 om du lurer på noe.

( Skal ikke ha gardinene dere ser i bakgrunnen, men måtte lage det litt hjemmekoslig i påska )


Sjekke den herlige bordplata!



Ellers så ser dere mitt WoW bord med tykke bein. Jeg har ikke så mange tykke bein igjen så ønsker du slike må du nesten bestille snart :)


Bildene ble tatt kl 21 i går kveld med IPhone så kvaliteten er ikke den beste.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online