onsdag 9. april 2014

Før, undervei og nesten etterbilder av doen!



      Vi sitter i glasshus når vi går på do


Mange har kanskje ikke ville valgt denne tapeten på do siden den "tetter" inn, men doen virker mye større. TENK UTENFOR BOKSEN !!
Det er som å sitte i et lite glasshus på doen vår.


Mannen min sier egentlig ikke så mye om mine tapete valg, jeg får bestemme alt som gjelder interiør, han er grei sånn :) det er ikke det at jeg ikke spør.For jeg spør alltid hva han syns.

Han ler høyt og sier..." Spør du meg? Jeg kan jo ikke noe, det er du som er interiøreksperten vår!"


Han kom hjem fra jobb og gikk på do, men han står der, hører jeg bare  " Djjizzuz!"
Nå får jeg høre det tenkter jeg. Hva syns du om tapeten som er lagt i dag da sier jeg,
"Det skal du, den var fin ja, spesiell, tøff, kul, den likte jeg"
Tapeten er fra den nye collectionen til Cole and Son, finnes i mange farger, den er kjempekuuul! Ser ut som glasshusruter med frost. Stikk innom en fargehandel som føre Cole and Son eller hvor jeg kjøper FARGERIKE STJØRDAL HER


Veldig førnøyd med den også!! Ble litt avvik anngående gulvet fra opprinnelig plan som du ser HER, det lå fine tregulv her også og de ble malt med svart Bengalack.
Vi skal bytte do etterhvert, men i denne omgangen så hoppet vi over det. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe slikt svart dolokk til gammeltypen do?


 Det er så vanskelig å ta bilder pga doen er så lite og den gangen er så liten og trang akkurat forann der. Dette er deeeeen kule doen.

Vet dere at det er så mange som skriver og sier at de vil besøke meg når jeg er ferdig og har kommet oss i orden.
Ja, jeg vurdere rett å slette å ha åpent hus!! Hva sier dere?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online