onsdag 2. april 2014

Stue før og underveis


I dag har vært en god dag, jeg hadde litt krefter til å male. Og dermed malte jeg mursteinene...JEZZZZ ser dere den brungule mursteinspipa... det virker ikke mye, men over 4 timer for å male den...
Tungt var det også :)



 Det ble såååååå verdt det da, skal male flere strøk, ene parafinovne er selfølgelig fjernet, til sommeren skal vi mure opp peis, men enn så lenge så får vi ha den ovnen dere ser på bildet.




En ting skal være sagt !! Alt sammen ser bra ut i hvitt!! Panel, murstein, hus, møbler mm, MEN flere ting ser bedre ut med farger !!
Folk er forskjellig og dere vet jeg elsker farger!!
Farger gir meg ENERGI <3

Skriver dette fordi det er alltids noen som skal arrestere meg for at jeg ikke liker hvitt.
Jeg liker hvitt, MEN ELSKER FARGER :) Og det har jeg gjort i mange år.
Fint det er på mote nå. MER FARGE TIL FOLKET!!


Parkettgulvet ble fjernet, liker ikke parkett, der strides DM og jeg. Han liker det og jeg har alltid mislikt det STERKT :) Som dere vet reiv han ut skapene mine, så da reiv jeg ut parkett gulvet hans. For et radarpar vi er ... vi er faktisk enig i det meste!
 I kveld slipte han stuegulvet. Han er faktisk der enda, og hadde det ikke vært at jeg måtte hjem med barna hadde jeg også vært der. Satser på første malingstrøk i morgen :)

Det er myyyye styr med å pusse opp og så må vi være ut før søndag og så er den dumme helsen min...MEN ALLIKEVEL KOSER JEG MEG GLUGG I HJEL :)

Syoooor klem

PS !! Dere har en UNIK sjansje på søndag. Da selger jeg wowbein ( stuebein ) for KUN kr 1500. Spar 600 eller 800 kr.
Jeg har nemelig bursdag på fredag så dette blir et engangstilbud og KUN hvis du kommer på låven å kjøper. I stedenfor reklame i lokalavisa er dette annonsen vår for at flere folk skal komme.

Vi sender til hele skandinavia, men til vanlig pris 2100 og 2300

Husk vi har spisebords bein også :)
Åpent kl 12- 15

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online