tirsdag 8. april 2014

Etterbilder av kjøkken...tapeten er oppe


At jeg skal bli like besgeistrert for hver tapet som kommer opp er merkelig! For meg er det som en fødsel hver gang... eller etter fødsel. Det er en hinsidig glede over å ha truffet rett !!
IGJEN... OG IGJEN .....OG IGJEN !


Alle rommene får nemlig den beste drakten/ tapeten for å ta seg best ut. Innerst inne, var jeg spent på kjøkkentapeten min  Cow Parsly fra Cole and Son. Kjøkkenet mitt hadde krevd  AKKURAT den.... og jeg var litt i tvil... gult er ikke helt min farge...  FØR BILDER og tanken bak kjøkkenet ser dere HER

Skal male vinduskarmen hvit !


Kjøkkenet mitt hadde rett, ingen andre tapet eller farge hadde gort den justice... EVER!! Fremdeles når jeg ser på bloggbildene mine tenker jeg... er det denne? så kommer jeg inn på kjøkkenet og blir slått helt i bakken over hvor vakker en tapet er!!

Gulfargen er perfekt! Den er ikke for gul og ikke er den blass. Det er en tapet som gjør deg glad, som får deg til å tenke på solskinn, på sommer enger bugnende med blomstrer, den for deg til å kjenne luften av varm sommer og søtlig blomsterlukt...som får deg til å myse litt for all solskinnet som fyller deg!!

At tapet er kunst er for meg selvsagt....men så er jeg over middels interessert i tapeter! Jeg ELSKER tapet!!

Det vet dere. Jeg gliser og gliser for huset blir dødsrått!!


To gutter på 12 år var på besøk her så sier den ene " Dokk hadd jammen mæ et fargerikt hus!!" Den andre gutten nikker med hodet. Det er som å gå inn i en ny verden for hvert rom !

TAKK...tenkte jeg. Det er det jeg vil formidle, det at vi som bor her og de som kommer på besøk skal gå inn i en ny fantastisk og lekent verden. En verden som skal få oss til å undre og tenke!


Noen spurte min datter på 14 år i dag hvordan mora hennes skulle innredde det nye huset. Vi har rosa stue, gult kjøkken, grønn gang, gull gang, blått rom til lillebror, jeg har mangefarget retrotapet, mamma og pappa har gull rom...og kjellerstua er lilla... puuuhhh

Alle samme hadde sett sjokkert på henne. Det høres LITE kult ut hadde de vært enig om

Da hadde vennene som hadde vært her ropt ut... det er  kjempekult.ja, det er drit kult!!..det høres bare ikke slik ut. Og jammen er jeg enig med dem. Det høres my, men det er en plan og masse tanker bak den :)

Jeg er bare såååå fornøyd.... dette huset er bare så oss. Masse masse masse personlighet :)

Og i neste innlegg så får dere se det rååååeste dassen EVER !!! Tror dere ikke at jeg elsker den tapeten også!!!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online