tirsdag 1. april 2014

Før, underveis og nesten etter bilder !!


Dagene går fort folkens, håper dere har det bra :) I dag viser jeg litt bilder fra walk in closet våres eller som DM kaller det rommet. Walk in klosett! For det var huset opprinnelig bad.


Det ligger rett over rommet til pia vår. Som dere kan se HER ( til dere nye) siden det ikke er så stort oppe så ligger det nesten utenfor vårt rom også. Jeg gleder meg til å ta det i bruk!
Har fått tak i tråhyller fra en bensisnstasjon som jeg skal ha klærne mine på.
Og sikkert noen heng fra IKEA.


Tapeten er kommet på og en vegg er malt i hvitt. Jeg mangler et strøk Bengalack på dørkarmer og vindu så er vi snart ferdig!!
Vel, forresten ikke helt! Glemte gulvet, vi kommer bare til å male linoliumet hvitt. Kommer til å lage et bad der oppe en gang ...kanskje... VIL HA BADEKAR!!


Tapeten er fra den helt ferske kolleksjonen til Eijffinger som heter YASMIN. Dere ka leser mer om tapeten og tankene mine bak den HER.
Skulle virkelig ønske dere fikk til å se hvordan det rommet var, men de var på IPhonene min som er borte.


Veggene hadde en oransje tapet med røde striper og den holdt på å ramle ned flere steder...var spøkelsesaktig, vinduskarm og lister i gulnet furu. De brukte badet som bod, for det var hjemmelagde hyller i tre. På disse bildene hadde vi tatt vekk tapeten og malt et strøk med grunning.


Så måtte de reparere litt på veggene :) Men rommet ser allerede dobbelt så bra ut på dette bildet, enn det opprinnelige. Der den brune veggen var, er det lagt en retrotapet ( eller det var jo datidens tapet ) remse bak vasken. De hadde fjernet vasken selv.



Og vips....plutselig kan jeg vise dere det ferdig resultatet snart.....trodde alle tapetene hadde kommet men venter på to typer enda. Håper at Trina tapeten fra FARGERIKE kommer i morgen :)

Alltid noe å glede seg til hver dag :)

Og folk sender meg mailer hver dag om tapeter. Tapetene mine er kjøpt hos FARGERIKE STJØRDAL som har stor kompetanse på sitt fag. Jeg handler alltid der :) Spesielt Gunnhild er KJEMPEDYKTIG !! Lurer du på noe spør dem HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online