torsdag 3. april 2014

Fine nydelige Howard salongen min.........


Et nytt hus, ny begynnelse og et annet uttrykk.... Jeg ELSKER Howard salongen min, og det som er "rart" er at 19 åringen vår også liker den, han syns den er fin og er dritgo å sitte i.
Ja, han spurte om han kunne ta den med når han flyttet.


Den er NYDELIG å sitte i og ser veldig bra ut, den er crème farget med diskret barokkmønster ( husker ikke så godt ) Den står på et lager nå.


 Den har har kun vært i bruk til jul og når vi hadde gjester. Vi satt mest i tv stua i en annen sofa, denne var finsofaen vår. Så fint behandleet. Putene er i dun og trekket kan taes av og iallfall renses. Jeg tror jeg vasket de en gang eller to på håndvask og det gikk fint!!

Et WOWbord, husk at søndag selger jeg disse beina for KUN 1500 kr pga av bursdagen min :) Tilbudet gjelder kun om du kommer på låven og kjøper dem. Du kan spare 600 på de små og 800 på de store. ( stuebordsbein)


Jeg elsker Howard salongen og håper jeg ikke angrer meg. Det jeg selger er tre seter´n og to seter´n IKKE stol og puff i første omgang. Salongen er kjøpt på Bohus. Til sammen koster disse to delene ca 27 000 kr.


Jeg selger den for 7500 kr, men mulig at den ikke kan selges/hentes før påska. Mulig før, men det vi får ha en dialog.


Har  ett sett med disse jernbeina på lager kr 1000 :)


Ta kontakt på mobil 47 65 51 31  eller allofirina@gmail.com

Følg oss gjerne på INSTAGRAM og facebook.  IRINASTYLEBYALLOFIRINA

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online