fredag 4. april 2014

Før og etter bilder av stua. Den blir bare så RÅÅÅÅÅÅÅÅÅsa


Vi må dessverre utsette den flyttingen vår ei uke... men tror at vi om ei uke kan være klar til å flytte inn i et nesten renovert hus :)
Jeg fikk ikke til å være i huset i dag så kom først på kveldingen like før det ble mørkt.


Mannen har ikke tid til å ta bilder så det blir til at jeg løper rund med IPaden å tar. Og siden andre strøket hadde blitt tatt like før jeg kom, fikk jeg ikke til å ta bedre bilde. Ja, disse to  ble knipset på verandaen som dere ser.


Murveggen ble virkelig mye finere i hvitt! Syns dere ikke? Og jeg elsker gulvene mine!! Så da får jeg tprøve å bli en bedre husmor som må vaske gulv flere ganger i uka!
Akkurat nå ser det ut som det er verdt det!!


Som dere ser mangler vi listverk og å male vinduskarmene. Jeg får alltid spørsmål om hvilken hvitfarge jeg bruker og jeg svarer alltid hvitt. Helt enkel hvit, eggehvit har jeg aldri  likt fordi jeg føler den har blitt for gul! Det er sikkert bare en rar dille jeg har....

Nå så er ikke bakgrunnsfargen for tapeten hvit, jeg fant ut at den lignet på en som heter bomull. Fargen er litt perleaktig farge med litt skimmer. Egentlig fin.


Tror jeg liker veggene i bomull, ikke helt sikker enda iom at jeg alltid har malt vegger og tak i samme farge. Og nå ser jeg det så godt! Ser dere på bildene, det er en varm farge og siden  tapeten på kjøkkenet blir gul så tror jeg det blir bra :)

Ferdigmalte karmer og lister kommer ofte i fargen bomull. Demolitionammen i da " Si mæ, e det dær sånn eggehvit? du like jo itj det?"
Når han så at det ikke var helt hvit ble jeg bekymret....
 HER ser dere ideen min bak stuen og hva tapeten heter mm.


På dette etter bilde ser dere godt forkjellen? I morgen kommer kjøkken oppdateringer :) Følg med, i dagkom den fine benkplata vår i stein!

 Og siden dere spør :)
Alle tapetene er kjøpt på FARGERIKE STJØRDAL se HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online