søndag 6. april 2014

Kjøkkebilder av steinplate og fliser



Kommer et tidlig innlegg fordi jeg har flere lesere som lurer på hvilken fliser jeg valgte.


Og alle tre skulle shoppe i morgen :) Så derfor kjøkken nå og gang senere i dag!! MÅÅÅÅÅ vise dere gang vettdu.

HER ser dere hvordan min opprinnelig kjøkkenplan var, tror jeg har holdt meg til den bortsett fra flisene. Tenkte på hvite mosaikk, helt til at jeg fant noen andre.


Dårlig bildekvalitet med ipad :( MÅÅÅ fikse min Canon :) Rett frem ser dere kokesonen. Jeg syns mursteinspussen ble fin etter at vi slo ned det som lå over. Demolitionmanne ville ikke høre det!!!
Peisovn på stua rett bak.


Elsker kjøkkenbenken min som er hvit steinplate med spetter fra IKEA. Ser veldig dyr ut... og det var den også!

Flisene jeg valgte heter  Bisele blanco og er fra FIRST PRICE TIES på tiller for 99 kr m2.  Det er kanpanje akkurat nå! Jeg dro rundt og kikket på nett og fant akkurat de samme flisene andre steder fra 299 m2 (billigst og 899m2) den dyreste plassen. Så da kjøpte jeg selfølgelig på FIRST PRICE TIES.
Betalte ikke 500 kr for 5 m2 en gang!! Se HER


Fugen er en annen historie for på FLISEKOMPANIET så jeg glitterfuge og da var jeg frelst!! IrinaStyle er glam. Så da kjøpte jeg sølvglitter...siden glitteret blandes med epoksyfuge er den veldig mye dyrere en vanlig!
Når det er sagt, er epoksyfuge mye bedre for den tåler fett og smuss bedre en vanlig fuge. Den flekker ikke og i kokesonene der det spruter fett er den super.



Siden jeg prøver å spare på ørene og ikke tusenlappene bestemte jeg meg for å ha bare glitter på kokesone veggen. ( tror jeg drar tilbake å handler mer glitterfuge i neste uker ) om jeg liker det. For ca 3 m2 fuge koster det ca 1600 kr og da fikk jeg rabatt! Vanlig hadde kostet ca 180 kr for 5 m2.
Flisene blir seende slik ut, men med sølvglitter....ikke mye... det blir for billig... bare en hint....

Jeg likte disse flisene godt uansett om det er glitterfuge eller ikke. De er enkle, hvite med fasett... passer inn over alt og ikke minst tidløs. Det er litt viktig å tenke på det.

Så klart det kommer bilder av glitterfuge


HUSK ÅPENT PÅ LÅVEN I DAG KL 12- 15. DERE ER HJERTELIG VELKOMMEN <3 SE HER er kart

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online