torsdag 17. april 2014

Farge energibooster


GLAD PÅSKE KJÆRE BLOGGLESERE <3




Påsken våres består av maling, oppmontering av kjøkken, mm.... men det er koselig det også. Jeg får ikke til å innredde spesielt heller, vi har fremdeles ikke så mye her.
Kjøpte noen kule puter på INDISKA i Østersund. De var på tilbud til 70 kr istedenfor vanlig pris 250 kr. Og fargene er så fiiiine.


I tillegg passet de til loppislampa mi som jeg skal vise dere i morgen :) Det gleder mitt hjerte sååååå mye å få mailer fra  dere der dere blir så  inspirert av meg å nå leter etter plasser å ha tapeter. Jeg elsker jo tapeter. ...tror jeg måtte ha være engelsk i et av mine forrige liv...der bodde jeg i et stort gods med maaaange maaaaange forskjellige tapeter.


Derfor er det gøy at dere spør meg om hjelp og at dere har dratt på malebutikken å bestilt tapeter. LOVE IT!! Jeg for ofte høre " Man kan jo ikke ha så mange bilder eller andre farger når man har en tapet med mye farger og mønster da!!
Kan man ikke? Se på putene mine som har helt annet mønster og farger en tapeten.... jeg syns de passer perfekt inn



Jeg må også innrømme at jeg elsker brokader, barokk, mønster ol. Og fargene, de er såååå meg.


Så som dere ser kan man godt blande og trikse fordi om dere har tapeter. Hold de andre veggene nøytrale så går det meste. Og det er er alltid noe jeg sier til alle.
Alt går, om du liker det da skal du kjøpe det. Hjertefølelsen er ALLTID den viktigeste!


Og det er INGEN REGLER i interiør, tenke det!! Vi kan leke oss og boltre oss i farger, former og andre vakre ting.
Fargeterapi er noe jeg har stooor tro på.


Jeg ELSKER huset mitt. Jeg har aldri sovet så godt i hele mitt liv, jeg som har søvnproblemer, jeg har sluttet med sovemedisiner etter 6 år. Jeg kjenner energien og gleden som møter meg når jeg går inn på mitt gule kjøkken.Og jeg er deilig sliten om kvelden, når jeg går gjennom huset mitt med alle disse fargene og legger meg i et svart rom.
Jeg våkner også tidlig uten å ha hangover etter sovemedesin...DET ER LYKKE!!

Det er KICK.... vitaminboost der og da, trenger ingen smootie....fargen sier ha en goood energifull dag!


Så går jeg inn på min fargerike stue og jeg kjenner blodrushet i meg.... en deilig rush...som etter en løpetur. En god følelse. Alle elsker vakre sommerdager.

LUKK ØYNENE!! Hva ser du?  jeg ser masse farger... alle blomstrene, trærne, den knallblå himmelen, den blå fjorden, masse blomstrer med masse farger og deilige lukter.... sånn er det å bo her :)

Jeg er så lykkelig her <3

Fargene gjør meg rolige, glade, gir meg energi .....om du er i dårlig form og uten energi, PRØV !! Du har ingenting og miste, bare masse positivte feedback fra kropp og mennesker.

Hvorfor skal vi nøye oss med å male med bare hvite farger når det finnes uendelig mange herlige farger.


Og syns dere at bordet mitt var kult og ønsker dere et ligenendes eller har en bordplate ligendes?? Ja, da kan dere bestille ved å sende en mail til allofirina@gmail.com.
Jeg har brukt de tykke på dette bordet og de koster 2300 kr. for mer INFO om WoW-bein se HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online