fredag 4. april 2014

INSTAGRAM inspirasjon







Jeg har vært så heldig å få dele disse vakre inspirasjonbildene med dere. De første bildene er fra  berutti1 på IG. Hun har kjøp tykke wowbein og laget seg dette vakre bordet. Bordplaten er en gammel dør fra oldefaren hennes!


Så om du kjøper de tykke beina kan du lage deg et stort bord! Jeg bare elsker dette bordet hennes og har blitt inspirert av å lage meg et selv. Jeg skal nemlig fortelle dere at Irina har inge wowbord, for de jeg har hatt selv er solgt og ikke har jeg hatt tid til å lage et nytt.


Men nå MÅÅÅÅÅ jeg bare når vi skal flytte inn i huset :) Så jakter du på glamorøs interiør og herlig inspirasjonskilder følg berutti1 på Instagram.
Hun har nettopp flyttet inn i det FANTASTISKE huset!! Det er rett og slett lekkert!!


Hun driver å styler leiligheter før visning og har brukt wowbordet til mange av sine oppdrag :)


Så har vi kine_hh på instagram. Hun har kjøpt hele bordet av meg. Så jeg fikk tak i bordplate og bord. Her brukte jeg tykke wowbord også.
Hun har en annen stil enn berutti1, men har det like fint og lekkert hjemme! Hun er mer på nordiske hjem, med det lette og lyse.


Som dere ser så går slike bein inn uansett stil. Det er det som er sjarmen. De kommer frem og får frem WoW faktoren samtidig som det spiller i lag med resten av interiøret.
Se så fint hun har det :)


Er det rart at kundene og jeg er forelsket i disse beina? ALLE blir det.
Disse tykke som er brukt av både berutti1 og kine_hh koster 2300 kr for 4 stk. Vi har også tynne som koster 2100 for 4 stk. For å ikke snakke om de høye vakre spisebords beina !! De er min favoritt for tiden. De koster 4500 kr for 4 stk.


HER kan dere lese mer om WoWbein. I helga kjører vi et FANTASTISK tilbud. Om du kommer på låven og besøker oss. På butikkutsalget vårt får du tynne og tykke bein for KUN 1500 kr for settet. Så billig blir det aldri. De høye får du for KUN 4000 kr.


Dette tilbudet er KUN til de som kommer. Vi sender dessverre ikke til den prisen. Siden mange er lei seg over det kan jeg strekke meg til å si at jeg kan sende fraktfritt ut neste fredag 11 april. Da sparer dere 180 kr.
Ta med dere noen venninner eller familien å kom på vakre ERSGARD på søndag for å besøke meg på låven :)


Elsker instagram, masse inspirasjon. Jeg har ikke vært så flink til å bruke IG før. Er det noen andre som har kjøpt WoW bord laget av meg eller kjøpt bein så send meg bilder så linker jeg til din konto/blogg/hjemmeside.


I kveld skal dere få se den kule tapeten vi skal ha på stua....rååååsa..... LOVE <3


Håper å se deg på søndag kl 12- 15. Vi spandere kaffe og kake.

Følg oss gjerne på INSAGRAM på IrinaStylebyallofirina og facebook IrinaStyle by all of Irina

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online