søndag 6. april 2014

Gullgulv og glam



Dere vet jeg er glam! Og jeg liker ting som ikke ALLE har. Og jeg har drømt om et gullgulv i mange år .Så nå skal jeg male gangen og vindfang i gull.


Og jeg skal ha samme tapet som i walk in garderoben min mitt se HER på veggen mot kjøkkenet.
I samme gang så har vi også Trina tapet, andre veggene blir hvite!


Vi fant tynne gulvplanker som i resten av huset så det er disse spm blir malt hvite. Jeg googlet gold floor, gold flooring gold ... ja masse men fant ikke tregulv som var malt i gull !!
Om det ikke blir interessant, morsomt og anderledes vet ikke jeg :)


Det er disse to veggene som får gulltapet og gulvet som skal males er selfølgelig det utenfor !!
Det blir så vi velger skyvdør i samme design som andre dørene i huset. Da virker gangen større .

HELT ÆRLIG, hva syns du!!
Og igjen må jeg bare si at de som har funnet egnet gullfarge og malt opp prøver til meg er
FARGERIKE STJØRDAL. Fabalaktig hjelp til alt!! Og de fører alle tapene jeg bruker og MANGE MANGE FLER. Gunnhil er super!! Følg dem gjerne på FACEBOOK HER

Følg orgså IrinaStyle by all of irina om du liker bloggen min eller leser den HER Da blir jeg glad. Og vi er også på Instagram :)

Jeg får til å lese kommentar, men ikke poste. Dere er bare såååå positive og hærlig. Tuuusen takk :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online