lørdag 16. juni 2012

Fryd & Pryd og stasjonen

 Sommertråkk 17 juni



De siste eller de første spørs hvor du kommer fra ligger i Hegra. Mayliss har et flott galleri der flere kunstnere er representert. Akkurat nå for tiden er det en stolutstilling. Og det må jeg si.... stolene er kjempekjempekuuuuule.  Et billderas over gjenstander som befinner seg hos Fryd & Pryd






Og så har stasjonen på Hegra åpent også. Der er det et galleri med en koselig kafe. Jeg har dessverre ikke vært der, men de som har vært der sier at det er en av de virkelige perlene i distriktet. Jeg har dessverre ikke noen bilder, jeg fikk ikke tid til å komme meg på de siste stoppestedene, MEN som sagt har jeg hørt fantastiske tilbakemeldinger :))
Bildene fra Fryd & Pryd  og er tatt av Mayliss.



Bildet av Hegra stasjon før de pusset opp. Det er tatt fra internett.


Jeg håper virkelig dere kommer på sommertråkket vårt i morgen 17 juni 2012. Gårdene/ galleriene er åpne fra kl 11- 16

Kom innom låven, jeg var der i flere timer i dag. Og det ble bra fiiiint. Jeg kjører også en del tilbud :)) Grete har ordnet en egen krok der hun kjører kjempefine tilbud ( Hun hadde butikken der før meg ) Berit kommer og har en stand med sine utrolig vakre smykker. Jeg selger dem her og har fått veldig mye fine tilbakemeldinger. Jeg kommer til å kjøre ett lite loppishjørnet med billige klær ol. Så i morgen har vi ett låvekjøpesenter. Kjellrun lager sin berømte gode potetsuppe ( det skal jeg ha til lunsj) Og det blir mulighet å kjøpe kaker og kaffe å sitte ned i gammelstua fra 1750.

VELKOMMEN

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online