mandag 11. juni 2012

Fra den minst flatterende side....


Så igjennom noen bilder i går og jammen har jeg mange av huset vårt. Det morsomme er at de fleste jeg viser er fra samme vinkel. Kan hende det er fordi jeg er lat eller at det er rommets beste side. Derfor viser jeg soverommet vårt fra sin minst flatterende side.







Og har du lyst til å se hvordan det ser ut på en herlig høstfag istedenfor en deilig sommer dag kan du se  mer

http://www.allofirina.com/2011/10/hstkos-pa-soverommet.html

Kan fremdeles ikke linke etter at blogger ble ny :(

Ha en herlig fargerik uke !

1 kommentar:

Natalie sa...

Syns rommet ditt er fint fordi om det er fra andre vinkler jeg ;) Eneste "stygge" på soverommet ditt er tv'n, hihi ;)

Ha en fin dag Irina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online