mandag 4. juni 2012

Forelskelsesrus


Det har jeg ikke, jeg er enda i forelskelserus...jeg klarer ikke å glemme New York. Hver gang jeg ser NYC på TVen må jeg si !"ÆÆÆÆÆ ÆLSKE NEW YORK" Jeg sier det med en mørk stemme....
Jeg gjør det. Jeg vet ikke hva det er, bygningene, menneskene, plassene.... alt. DRA TIL NYC neste gang du skal på storby tur. Bare nå, bare ved å se på bildene får jeg sug i magen. Jeg savner å være der med bestevenninnen min. Vi hadde det så fint sammen. Kunne ikke ha tenkt meg å dratt med noen andre der første gangen.







Det kommer noen fine blogginnlegg snart, Om interiør og hus. jeg har tatt med meg kamera og besøkt noen fine gårder på vei 26. Hvorfor ? Det får dere vite mer om senere. Ha en faaaantastisk fin kveld. jeg skal på photoshoot.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online